Een auto is een wapen, als je er niet verantwoordelijk mee kunt omgaan, dan zou je er niet mee mogen omgaan. Als er iemand in de slachterij staat dom te doen met zijn messen, dan is het zonder pardon "buiten". Ik vind dat een levenslang (of 10-jarig) rijverbod veel vaker zou moeten toegepast worden: bij dronken rijden, bij zware ongevallen,...
Autorijden zou geen recht mogen zijn, maar een privelege!
Puzzels