Moderator: Rhiannon
Helaas jhullaert, ik heb voor geheimhouding getekend.copy paste Marjanne?Of zijn moderatorberichten strikt geheim?
![]()
Alleszins belangrijke dingen chemiefan. Ik raad je aan ten minste het hele Nutteloze Feiten topic geheel te lezen om weer een béétje op de hoogte te zijn.chemiefan schreef: amai das lang geleden dat ik hier nog ben geweest ik heb namelijk ook examens tja het leven van een student is niet niks
ps: is er iets belangrijk gebeurd dat ik heb gemist?
oei oei dan heb ik precies zeer veel gemistMarjanne schreef:Alleszins belangrijke dingen chemiefan. Ik raad je aan ten minste het hele Nutteloze Feiten topic geheel te lezen om weer een béétje op de hoogte te zijn.chemiefan schreef: amai das lang geleden dat ik hier nog ben geweest ik heb namelijk ook examens tja het leven van een student is niet niks
ps: is er iets belangrijk gebeurd dat ik heb gemist?
We zijn ook op weg naar het voorjaar alleen eerst nog even de winter doorHier in Berkel en Rodenrijs ligt er ca. 5 cm.
Van mij mag het vandaag nog warm water regenen. Op naar het voorjaar !!!
Marjanne ik eis een ban voor Gerard!Topic "nutteloos feit" kan een slotje krijgen vanwege alle nutteloze feiten.