door jan dondorff » do 02 mei 2013, 15:45
Voor mij is beeld denken niet vreemd, ik heb altijd in plaatjes, beelden, en filmpjes gedacht, wel problemen mee gehad op school en onbegrip bij familie, omdat je altijd anders problemen benaderd wordt je vreemd gevonden ja sommige verdenken je er ven een beetje achtergebleven te zijn.
Geef me een totaal overzicht van het liefst een technisch probleem en ik kom er uit, vraag me niet hoe ik aan mijn oplossingen kom want ik kan bijna niet uitleggen dat ik vanuit een probleem terugdenk naar het ontstaan hier van.
in mijn gedachten kan ik onderwerpen van alle kanten bekijken en zodoende de problemen ontdekken.
als je dit probeert uit te leggen zie je mensen al snel denken ja ja zal wel.
Uiteindelijk is het bij mij een technische knobbel zoals anderen en wiskunde knobbel hebben, vreemd? jazeker maar ik ben er blij mee, het geeft je op latere leeftijd een voorsprong op anderen in snel technisch denken.
Voor mij is beeld denken niet vreemd, ik heb altijd in plaatjes, beelden, en filmpjes gedacht, wel problemen mee gehad op school en onbegrip bij familie, omdat je altijd anders problemen benaderd wordt je vreemd gevonden ja sommige verdenken je er ven een beetje achtergebleven te zijn.
Geef me een totaal overzicht van het liefst een technisch probleem en ik kom er uit, vraag me niet hoe ik aan mijn oplossingen kom want ik kan bijna niet uitleggen dat ik vanuit een probleem terugdenk naar het ontstaan hier van.
in mijn gedachten kan ik onderwerpen van alle kanten bekijken en zodoende de problemen ontdekken.
als je dit probeert uit te leggen zie je mensen al snel denken ja ja zal wel.
Uiteindelijk is het bij mij een technische knobbel zoals anderen en wiskunde knobbel hebben, vreemd? jazeker maar ik ben er blij mee, het geeft je op latere leeftijd een voorsprong op anderen in snel technisch denken.