Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: favoriete strips

Re: favoriete strips

door kombelpeter » zo 30 apr 2006, 21:49

Iedereen heeft wel een favorie strip, dus ik weer niet :roll: Ik haat strips persoonlijk. Er zullen wel weer reacties komen haten is een groot woord, ik kan ze dan ook echt niet luchten. Als ik een persoonlijke vragenlijst zou krijgen met de bekende vraag: "Waar kan je niet tegen?", is mijn antwoord daarop strips.

Re: favoriete strips

door Bagagedrager » wo 19 apr 2006, 00:09

STORM! ****' hell da's lang geleden. Was altijd mooi in de eppo.. alleen dat contrast was niet echt fijn. Allemaal van die blije tekeningen van flippie flink en sjors en sjimmie en ineens storm er tussendoor. Maar goed..

denk da'k ga voor FC Knudde, Kuifje, Suske & Wiske, Hendrik-Jan, en Guust Flater :P ooooh en Calvin & Hobbes en Garfield *voelt zich schuldig dit vergeten te zijn* :roll:

Re: favoriete strips

door Gray » ma 17 apr 2006, 02:09

urbanus, (vooral eerste 50)

en, iets gans anders

Storm 8)

Afbeelding

Re: favoriete strips

door julien » zo 16 apr 2006, 23:30

strips?

er is maar een echte strip

URBANUS

susken en wiske kan ook nog goed zijn

soms

Re: favoriete strips

door John Nash » do 30 mar 2006, 12:52

Kennen jullie trouwens de Suske en Wiske Tekenfilmserie???/

Om je kapot te lachen!! Heel schokkerige bewegingen en belachelijk stemmen, toch erg leuk om naar te kijken :roll:

Re: favoriete strips

door Myomayo » zo 26 mar 2006, 21:37

Favoriete strips huh ?

- Calvin and Hobbes

- Top Ten

- League of Extra Ordinary Gentlemen

- From Hell

- Thorgal

- Largo Winch

- Jeremiah

- Rork

- Chninkel

- Watchmen

- Guust Flater

- Persepolis

- Asterix

- Meesters van de Gerst

- Sin City

- Blacksad

- Akira

- Torens van Schemerwoude

Ook goed, maar niet altijd : de Onnoembaren, Storm, Blauwbloezen, Ultimate Spider-Man, Kid Paddle en nog vele anderen

Overschat : alles van Kamagurka (tip : leer tekenen makker).

Re: favoriete strips

door temuchin » za 18 mar 2006, 21:13

iemand ooit gehoord van de donjon reeks?

geweldigge reeks

vooral het onderdeel over herbert is Hilarisch.

Een regelrechte aanrader

Re: favoriete strips

door Ger » wo 15 mar 2006, 11:46

Misschien heel afgezaagd, maar ik vind de verhalen van Dagobert Duck altijd wel hilarisch. Vooral die de laatste jaren van de hand van Keno Don Rosa komen.

Re: favoriete strips

door Miels » wo 15 mar 2006, 11:06

Garfield! Ik heb pocket 1 t/m 27, staan nog steeds garant voor de nodige oefening van de lachspieren (met name dat arme spinnetje...)

Re: favoriete strips

door Lala » wo 15 mar 2006, 10:59

waarom vergat ik Guust? verontrustend....Kleine Robbe, john and john, Cedric, Stamgasten....er is teveel zo heel erg leuk:)

Re: favoriete strips

door Veertje » wo 15 mar 2006, 01:58

Calvin & Hobbes

Guust Flater (Gaston Lagaffe)

Garfield

De kleine Robbe

Cedric (Stefan)

Vrouwen in't Wit

Re: favoriete strips

door ZonnTroLL » di 14 mar 2006, 19:43

Jeroom uit de Humo.

Re: favoriete strips

door Snellejelle » di 14 mar 2006, 12:42

Garfield...

ik ben al jaren lang een trouwe garfield fan!

maar ik vind strips lezen in het algemeen wel leuker dan boeken lezen.

http://www.geek.nl/pics/garfield/ga040829.gif

Re: favoriete strips

door Lala » di 14 mar 2006, 00:10

www.reallifecomics.com

www.wulffmorgenthaler.com (meer cartoons)

dilbert

Calvin en Hobbes

Fokke en Sukke

Gummbah

Asterix, ook om de briljante grappen die daar in zitten. :roll:

Re: favoriete strips

door John Nash » ma 13 mar 2006, 20:24

Suske en Wiske en....

Heinz de Kat!

Geniaal :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Haha, Cowboy Henk is ook wel grappig ja.