door Rogier » za 04 feb 2006, 16:14
Het lukt mij niet om alles duidelijk te maken op het forum, daarom zou ik gewoon willen weten wie hier eens een middag over zou willen discuseren.
Ik heb al vele middagen met je gediscussieerd
Nogmaals, zodra je mij overtuigt dat je echt iets vernieuwends te melden hebt, ben ik graag van de partij. Maar vooralsnog lijkt het gewoon al stuk te lopen op jouw onbegrip van de RT. Je begrijpt niet hoe de RT werkt maar beweert wel dat hij niet klopt. Tja, waar hebben we het dan over?
De bedoeling van dat andere topic was om te pinpointen waar precies jouw meningsverschil met de RT lag. Dan hadden we tenminste een uitgangspunt. Nu gaat zoiets niet heel makkelijk, ik had wel de hoop en indruk dat we langzaam maar gestaag naar zo'n punt toewerkten. Wil je niet nog even proberen om daar op door te gaan, met name de vraag die ik
hier concreet stel?
Bedenk dat een forum helemaal niet zo'n onhandig medium is. Je denkt misschien dat het veel sneller gaat als je "live" met mensen kunt discussiëren, maar het voordeel van een forum is natuurlijk wel dat je even rustig je antwoord kunt overdenken en zuiver kunt formuleren. Dat komt de discussie alleen maar ten goede.
[quote]Het lukt mij niet om alles duidelijk te maken op het forum, daarom zou ik gewoon willen weten wie hier eens een middag over zou willen discuseren.[/quote]
Ik heb al vele middagen met je gediscussieerd :roll:
Nogmaals, zodra je mij overtuigt dat je echt iets vernieuwends te melden hebt, ben ik graag van de partij. Maar vooralsnog lijkt het gewoon al stuk te lopen op jouw onbegrip van de RT. Je begrijpt niet hoe de RT werkt maar beweert wel dat hij niet klopt. Tja, waar hebben we het dan over?
De bedoeling van dat andere topic was om te pinpointen waar precies jouw meningsverschil met de RT lag. Dan hadden we tenminste een uitgangspunt. Nu gaat zoiets niet heel makkelijk, ik had wel de hoop en indruk dat we langzaam maar gestaag naar zo'n punt toewerkten. Wil je niet nog even proberen om daar op door te gaan, met name de vraag die ik [url=http://sciencetalk.nl/forum/invision/index.php?act=findpost&pid=147394#147394][u]hier[/u][/url] concreet stel?
Bedenk dat een forum helemaal niet zo'n onhandig medium is. Je denkt misschien dat het veel sneller gaat als je "live" met mensen kunt discussiëren, maar het voordeel van een forum is natuurlijk wel dat je even rustig je antwoord kunt overdenken en zuiver kunt formuleren. Dat komt de discussie alleen maar ten goede.