door Veertje » di 13 feb 2007, 10:05
albert davinci schreef:Het aantal vind ik niet belangrijk. Dat Jan veel leerlingen op weg heeft geholpen met hun problemen en dat ook nog eens op een pedagogische wijze doet (ze eerder aanwijzingen geven ipv het voor te kouwen) dat vind ik heel wat belangrijker.
Van mij daarvoor proficiat.
Zeker weten, Jan's pedagogische kwaliteiten zijn overduidelijk. Verder, ach, ik snap je invalshoek, maar in het geval van Jan vind ik het aantal posts wel degelijk belangrijk en iets zeggen. Waarom? Omdat Jan nooit nutteloze posts plaatst. Van de enkele posts die niet direct aan de inhoud gerelateerd kunnen worden kan in alle gevallen gezegd worden dat ze hoe dan ook een bepaalde functie hebben. Opleuken van een te serieuze discussie, aantrekkelijk maken van een saai onderwerp, whatever. Daarbij vind ik dat het aantal posts in zijn specifieke geval een indicatie zijn van de enorme hoeveelheid tijd die hij wil besteden, het geeft aan dat hij uitermate begaan is met dit forum.

[quote='albert davinci']Het aantal vind ik niet belangrijk. Dat Jan veel leerlingen op weg heeft geholpen met hun problemen en dat ook nog eens op een pedagogische wijze doet (ze eerder aanwijzingen geven ipv het voor te kouwen) dat vind ik heel wat belangrijker. :wink:
Van mij daarvoor proficiat.[/quote]Zeker weten, Jan's pedagogische kwaliteiten zijn overduidelijk. Verder, ach, ik snap je invalshoek, maar in het geval van Jan vind ik het aantal posts wel degelijk belangrijk en iets zeggen. Waarom? Omdat Jan nooit nutteloze posts plaatst. Van de enkele posts die niet direct aan de inhoud gerelateerd kunnen worden kan in alle gevallen gezegd worden dat ze hoe dan ook een bepaalde functie hebben. Opleuken van een te serieuze discussie, aantrekkelijk maken van een saai onderwerp, whatever. Daarbij vind ik dat het aantal posts in zijn specifieke geval een indicatie zijn van de enorme hoeveelheid tijd die hij wil besteden, het geeft aan dat hij uitermate begaan is met dit forum. :)