Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Jan van de Velde: erelid

Re: Jan van de Velde: erelid

door aaargh » di 13 feb 2007, 16:16

Fantastisch Jan, een dikke proficiat en doe er nog maar een negenduizendtal bij.

Re: Jan van de Velde: erelid

door Veertje » di 13 feb 2007, 10:05

albert davinci schreef:Het aantal vind ik niet belangrijk. Dat Jan veel leerlingen op weg heeft geholpen met hun problemen en dat ook nog eens op een pedagogische wijze doet (ze eerder aanwijzingen geven ipv het voor te kouwen) dat vind ik heel wat belangrijker.   :wink:  

Van mij daarvoor proficiat.
Zeker weten, Jan's pedagogische kwaliteiten zijn overduidelijk. Verder, ach, ik snap je invalshoek, maar in het geval van Jan vind ik het aantal posts wel degelijk belangrijk en iets zeggen. Waarom? Omdat Jan nooit nutteloze posts plaatst. Van de enkele posts die niet direct aan de inhoud gerelateerd kunnen worden kan in alle gevallen gezegd worden dat ze hoe dan ook een bepaalde functie hebben. Opleuken van een te serieuze discussie, aantrekkelijk maken van een saai onderwerp, whatever. Daarbij vind ik dat het aantal posts in zijn specifieke geval een indicatie zijn van de enorme hoeveelheid tijd die hij wil besteden, het geeft aan dat hij uitermate begaan is met dit forum. :)

Re: Jan van de Velde: erelid

door albert davinci » ma 12 feb 2007, 22:40

Het aantal vind ik niet belangrijk. Dat Jan veel leerlingen op weg heeft geholpen met hun problemen en dat ook nog eens op een pedagogische wijze doet (ze eerder aanwijzingen geven ipv het voor te kouwen) dat vind ik heel wat belangrijker. :wink:

Van mij daarvoor proficiat.

Re: Jan van de Velde: erelid

door AAP33 » ma 12 feb 2007, 21:50

[slijm]Mogen wij users ook een eremod benoemen?

Ik nomineer TD![/slijm]

Re: Jan van de Velde: erelid

door Cycloon » ma 12 feb 2007, 21:08

Ik zou eerder Bedankt! zeggen :)

Re: Jan van de Velde: erelid

door bibliotheek357 » ma 12 feb 2007, 20:56

Ik kom een jaar te laat, maar wil toch bijdragen met de felicitaties. Dus gefeliciteerd Jan! :)

Ook dank voor alle hulp die je aan de bezoekers van deze site geeft (daar behoor ik dus bij :) )!


In voorgaande posts heb ik twee keer gelezen om de grens te verzetten naar 10000 posts en daar ben je heel goed naar op weg! (trouwens, is het niet zo ongeveer weer tijd om Jan opnieuw te bekronen? :) )

Re: Jan van de Velde: erelid

door ypsilon » ma 12 feb 2007, 20:35

Proficiat Jan! (Meer valt er niet aan toe te voegen geloof ik :) )

Re: Jan van de Velde: erelid

door WBE » ma 12 feb 2007, 20:02

Gefeliciteerd Jan, van harte en verdiend !

Re: Jan van de Velde: erelid

door shimmy » ma 12 feb 2007, 19:21

9000 gepasseerd en nogsteeds meer dan 18 berichten per dag.

Thumbs up


Geregistreerd op: 11-10-2005

Totaal berichten: 9002

[3.85% van het totaal / 18.41 berichten per dag]

Re: Jan van de Velde: erelid

door TD » do 07 sep 2006, 13:23

Gefeliciteerd met het 6000ste bericht, op naar de volgende 1000.
Jan denkt al in tienduizendtallen :) :)

Re: Jan van de Velde: erelid

door DePurpereWolf » do 07 sep 2006, 12:57

Gefeliciteerd met het 6000ste bericht, op naar de volgende 1000.


Ik kwam het net toevallig tegen: -->
Alles over Jan van de Velde


Geregistreerd op:   11-10-2005

Totaal berichten:   6000

[3.16% van het totaal / 18.13 berichten per dag]


Woonplaats:   Zeeuwsch-Vlaanderen

Website:    

Beroep:   adspirant docent natuurkunde

Interesses:  natuur-wis-scheikunde en biologie van't vrije veld

Re: Jan van de Velde: erelid

door TD » di 18 jul 2006, 18:45

Proficiat Jan, gaat goed vooruit zo :roll:

Re: Jan van de Velde: erelid

door oktagon » di 18 jul 2006, 18:43

Je bent een clevere jongen Jan vdV;ik heb bewondering voor je bijna alround te noemen kennis;zal wel in je vlaamse bloed zitten!

Re: Jan van de Velde: erelid

door Bert F » di 18 jul 2006, 13:51

proficiat!! :wink:

Re: Jan van de Velde: erelid

door Miels » di 18 jul 2006, 11:53

Ik ben ietsje te laat (dat heb je met dat tempo van Jan), maar ik wilde hem toch alsnog feliciteren met zijn >5000 posts. En het is al eerder gezegd, maar blijft relevant: niet alleen de kwantiteit maar ook de kwaliteit is van een ontzagwekkend niveau :roll:


Bedankt Jan voor die enorme hoeveelheid waardevolle bijdragen! (op naar de 10.000!)