door oktagon » wo 21 jun 2006, 15:32
In eerste instantie noemde ik je bij je functie (aangezien die staat aangegeven) en wel als DE moderator (dus van dit onderwerp) en dus niet DIE moderator,want dan verwijs ik wrs.naar een moderator van een ander onderwerp!
Maar als ik tenen geraakt mocht hebben,mijn allerdiepste verontschuldingen,kzallut nie meer doen!
Verhaal twee van jou,dus mr.SQ,ik zal de site,naar welke jij verwees,bestuderen en zien of ik eruit kom!
In eerste instantie noemde ik je bij je functie (aangezien die staat aangegeven) en wel als DE moderator (dus van dit onderwerp) en dus niet DIE moderator,want dan verwijs ik wrs.naar een moderator van een ander onderwerp!
Maar als ik tenen geraakt mocht hebben,mijn allerdiepste verontschuldingen,kzallut nie meer doen!
Verhaal twee van jou,dus mr.SQ,ik zal de site,naar welke jij verwees,bestuderen en zien of ik eruit kom!