door Emtie » di 02 mei 2006, 17:03
heey iedereen !
(ook) ik heb veel ervaring met pddnos (en adhd en odd en asperger).. mijn broertje van 16 heeft sowiezo pddnos met adhd en odd en misschien ook asperger, gisteren was de uitslag van zijn test.. door psychiaters gedaan, best heftig om te horen !!
Ik moet eerst even zeggen dat ik het knap vind van al die mensen die hier zelf pddnos hebben en dat hier neerzetten en er zo open over zijn.. daardoor kunnen mensen die er echt niets van af weten, ook eens horen hoe het nou zit.. vooral veel respect voor remco
Bij ons thuis is alles aangepast aan mijn broertje: alle deuren zitten op slot, omdat hij anders steelt. Er wordt strak om 6 uur gegeten en om half 1, omdat hij anders uit zijn doen is. Echt alles draait om hem, wat soms erg moeilijk is.. maar gelukkig heb ik super lieve ouders, die begrijpen dat het voor mij ook niet bepaald makkelijk is.. Voor mijn ouders ook niet trouwens..
Mijn broertje liegt de hele dag door, dus je weet nooit wat waar is of wat hij liegt, erg jammer..
Hij heeft geen toekomst zegt iedereen, omdat niemand weet hoe ze hem moeten behandelen, hij kan niet met geld omgaan, hij weet niet hoe hij met mensen om moet gaan, hij bedriegt, hij besteelt mensen, hij is seksistich, hij gebruikt geweld, etc..
Nouja, ik hoor vanzelf de reacties en owjah joyce uit haarlem: hoe oud ben je ??
xx emm
heey iedereen !
(ook) ik heb veel ervaring met pddnos (en adhd en odd en asperger).. mijn broertje van 16 heeft sowiezo pddnos met adhd en odd en misschien ook asperger, gisteren was de uitslag van zijn test.. door psychiaters gedaan, best heftig om te horen !!
Ik moet eerst even zeggen dat ik het knap vind van al die mensen die hier zelf pddnos hebben en dat hier neerzetten en er zo open over zijn.. daardoor kunnen mensen die er echt niets van af weten, ook eens horen hoe het nou zit.. vooral veel respect voor remco :roll:
Bij ons thuis is alles aangepast aan mijn broertje: alle deuren zitten op slot, omdat hij anders steelt. Er wordt strak om 6 uur gegeten en om half 1, omdat hij anders uit zijn doen is. Echt alles draait om hem, wat soms erg moeilijk is.. maar gelukkig heb ik super lieve ouders, die begrijpen dat het voor mij ook niet bepaald makkelijk is.. Voor mijn ouders ook niet trouwens..
Mijn broertje liegt de hele dag door, dus je weet nooit wat waar is of wat hij liegt, erg jammer..
Hij heeft geen toekomst zegt iedereen, omdat niemand weet hoe ze hem moeten behandelen, hij kan niet met geld omgaan, hij weet niet hoe hij met mensen om moet gaan, hij bedriegt, hij besteelt mensen, hij is seksistich, hij gebruikt geweld, etc..
Nouja, ik hoor vanzelf de reacties en owjah joyce uit haarlem: hoe oud ben je ??
xx emm