Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Stellingen over de psychologie@psychiatrie

Re: Stellingen over de psychologie@psychiatrie

door Adpruys » zo 15 okt 2006, 22:47

MissMedic schreef:Wat dacht je van de volgende stellingen :

Bezoek aan verschillende psychiaters brengt telkens zeer diverse diagnoses ?
Dat herken ik bij laatste diagnose borderline. Zal te maken hebben met de sterk wisselende symptomen.

Re: Stellingen over de psychologie@psychiatrie

door MissMedic » zo 15 okt 2006, 19:25

Wat dacht je van de volgende stellingen :

Bezoek aan verschillende psychiaters brengt telkens zeer diverse diagnoses ?

In Nederland is het "bemachtigen" van een diagnose net zo makkelijk als het kopen van een worst bij de hema ? Stuur er maar eens een kerngezond mens naartoe en je zult verbaast staan !

Ervaringsdeskundigen beter opgeleid dan hulpverlening ?

Re: Stellingen over de psychologie@psychiatrie

door ZVOO » zo 15 okt 2006, 18:27

haha :)

Ik heb wel wat bedacht hoor! o.a. over de bureaucratisering, de lange wachtlijsten e.d. Ik had alleen gehoopt nog wat meer interessante stellingen hier tegen te komen. Het gaat namelijk over het onderzoeken en uitdiepen van de stellingen.

Iemand anders mss?

Gr. ZVOO

Re: Stellingen over de psychologie@psychiatrie

door albert davinci » zo 15 okt 2006, 01:41

Ik heb interessante stellingen maar ik geef ze niet omdat dit jouw huiswerk is.

Stellingen over de psychologie@psychiatrie

door ZVOO » za 14 okt 2006, 17:57

Hallo allemaal,

Een vraagje... Voor mijn studie moet ik een aantal stellingen bedenken over de hulpverlening, psychologie & psychiatrie. Het mag o.a over de geschiedenis zijn maar ook een recent onderwerp. Hebben jullie nog interessante stellingen voor mij? Dat zal ik erg waarderen!

Groetjes Zvoo