door ZVOO » za 14 okt 2006, 17:57
Hallo allemaal,
Een vraagje... Voor mijn studie moet ik een aantal stellingen bedenken over de hulpverlening, psychologie & psychiatrie. Het mag o.a over de geschiedenis zijn maar ook een recent onderwerp. Hebben jullie nog interessante stellingen voor mij? Dat zal ik erg waarderen!
Groetjes Zvoo
Hallo allemaal,
Een vraagje... Voor mijn studie moet ik een aantal stellingen bedenken over de hulpverlening, psychologie & psychiatrie. Het mag o.a over de geschiedenis zijn maar ook een recent onderwerp. Hebben jullie nog interessante stellingen voor mij? Dat zal ik erg waarderen!
Groetjes Zvoo