Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Voetbal

Re: Voetbal

door BakkerBart » ma 18 okt 2004, 20:13

Of hebben jullie betere ideeen :shock: ?
ipv voetbal stoelen van die achtbaan stoelen, met zo'n beugel dat iedereen vast zit, en hoe meer geluid je maakt hoe meer spanning er op de stoel komt te staan 8)

of de mensen gewoon vanaf de geboorte discipline bij brengen en gewoon voor de lol naar het voetbal gaan

Re: Voetbal

door K. Jansen » ma 18 okt 2004, 19:33

Wat denken jullie van geen supporters bij risicowedstrijden of wangedrag van fans?

voordelen:

- Minder kosten voor politie en ME.

- Geen (zinloos) geweld.

- Geen boete's voor de clubs vanwge wangedrag supporters

Nadelen:

- Geen inkomsten voor de clubs.

- Geen sfeer.

Of hebben jullie betere ideeen :shock: ?

Groetjes Kasper

Re: Voetbal

door dreamz » zo 17 okt 2004, 18:46

K. Jansen schreef:Dit is toch echt te gek voor woorden :shock: !!!
Ik hoop dat je bedoelt wat die ADO's gedaan hebben.

Kijk voetbal is leuk en dat je voor je club op komt is ook goed en af en toe een relletje of spreekkoor is niet erg, maar soms gaan mensen gewoon te ver.
zelfs af en toe een rel is er te erg aan ;)

Waarom kunnen mensen niet gewoon gaan kijken en genieten? en zelfs als ze verliezen doe dan een spreekkoor tegen je eigen trainer ofzo, die zal het wel verdient hebben

greetz

Re: Voetbal

door Red BoriZ » zo 17 okt 2004, 10:45

Dit is toch echt te gek voor woorden :shock: !!!
Ik hoop dat je bedoelt wat die ADO's gedaan hebben.

Kijk voetbal is leuk en dat je voor je club op komt is ook goed en af en toe een relletje of spreekkoor is niet erg, maar soms gaan mensen gewoon te ver.

Voetbal

door K. Jansen » za 16 okt 2004, 22:59

ADO Den Haag v.s. PSV (81e minuut DEFINITIEF gestaakt...)

- Spreekkoorden tegen de arbiter. (Sommige te erg om te benoemen)

- Supportorsbussen van P.S.V. bekogeld met stenen

- Geprobeerd de kamer van de voorzitter binnen te dringen d.m.v. forceren van deuren

- Het binnendringen van andere supportersvakken.

Dit is toch echt te gek voor woorden :shock: !!!