door WendyTje » ma 06 nov 2006, 11:39
Tja, welke kant wil je ermee op? (kunstzinnig, illustratief of technisch?) wil/kan je ook schilderen en veel andere beeldende technieken leren? Kom je denk ik niet onderuit. Wat wil je er later mee gaan doen qua werkveld, of ist hobby? Wat kan je al?
Ik denk dat je er niet onderuit komt toch ook de wat bredere kant, ook de computer etc technieken te leren, want dat gebruikt bijna iedereen tegenwoordig, zelfs waarvan je t in 1e instantie echt niet verwacht. Dus wil je echt in die industrie gaan werken, moet je daar ook t een en ander van weten, al hoef je t niet perse te gaan gebruiken
Echt cursusen gericht op bepaalde technieken of alleen tekenen zelf zijn volgens mij meer de avondcursussen (met ook een hele bubs schilderende huisvrouwen enzo)
Tja, welke kant wil je ermee op? (kunstzinnig, illustratief of technisch?) wil/kan je ook schilderen en veel andere beeldende technieken leren? Kom je denk ik niet onderuit. Wat wil je er later mee gaan doen qua werkveld, of ist hobby? Wat kan je al?
Ik denk dat je er niet onderuit komt toch ook de wat bredere kant, ook de computer etc technieken te leren, want dat gebruikt bijna iedereen tegenwoordig, zelfs waarvan je t in 1e instantie echt niet verwacht. Dus wil je echt in die industrie gaan werken, moet je daar ook t een en ander van weten, al hoef je t niet perse te gaan gebruiken
Echt cursusen gericht op bepaalde technieken of alleen tekenen zelf zijn volgens mij meer de avondcursussen (met ook een hele bubs schilderende huisvrouwen enzo)