door GJ_ » do 23 nov 2006, 10:44
Er is natuurlijk maar één echt bier voor grote mensen: GUINNESS.
Ander bier komt er hier niet in, en al helemaal geen pils.
Zou kunnen, het is mijn eigen smaakbeleving natuurlijk. Maar procentueel gezien heb ik iig gelijk
Waar alcohol zit zit geen smaak. Voor de belgische markt is er speciaal Guinness met 8% ipv 4% alcohol. NIET te drinken, tenzij je bier drinkt om zo snel mogelijk dronken te worden.
Er is natuurlijk maar één echt bier voor grote mensen: GUINNESS.
Ander bier komt er hier niet in, en al helemaal geen pils.
[quote]Zou kunnen, het is mijn eigen smaakbeleving natuurlijk. Maar procentueel gezien heb ik iig gelijk :) [/quote]
Waar alcohol zit zit geen smaak. Voor de belgische markt is er speciaal Guinness met 8% ipv 4% alcohol. NIET te drinken, tenzij je bier drinkt om zo snel mogelijk dronken te worden.