Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Bonnie St Claire hersendood

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Assassinator » do 25 jan 2007, 11:00

Jammer dat ze die uitslag voor zichzelf houd [rr]

Re: Bonnie St Claire hersendood

door gast004 » di 23 jan 2007, 20:50

mja, ze vindt het waarschijnlijk niet zo leuk dat iedereen nu denkt dat ze dom is. Als mensen iets niet leuk vinden of teleurgesteld zijn, beweren ze nogal vaak dat ze het niet belangrijk vinden en dat het hen niet veel kan schelen, ook al druipt het van hen af dat ze dat wel vinden.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Isaac Newton » di 23 jan 2007, 20:47

John Nash schreef:Bonnie doet opnieuw IQ-test  

AMSTERDAM - Bonnie St. Claire gaat opnieuw haar IQ laten testen. De zangeres stond vorige week in het middelpunt van de belangstelling toen ze tijdens de Nationale IQ Test van BNN slechts 52 punten haalde. "Volgens deze uitslag ben ik geestelijk gehandicapt en bovendien nog dommer dan een oerang oetan."  

Bonnie weet de ultralage score aan een defect stemkastje. "Mijn antwoorden zijn niet geregistreerd. Bovendien deed de computer tijdens de show al raar. Toen ik dat duidelijk probeerde te maken, was iedereen te druk bezig."  

bron: onbekend
Ze zei toch zelf dat ze haar Intelligentie Quotiënt niet belangrijk vond?

Re: Bonnie St Claire hersendood

door John Nash » di 23 jan 2007, 15:43

Bonnie doet opnieuw IQ-test

AMSTERDAM - Bonnie St. Claire gaat opnieuw haar IQ laten testen. De zangeres stond vorige week in het middelpunt van de belangstelling toen ze tijdens de Nationale IQ Test van BNN slechts 52 punten haalde. "Volgens deze uitslag ben ik geestelijk gehandicapt en bovendien nog dommer dan een oerang oetan."

Bonnie weet de ultralage score aan een defect stemkastje. "Mijn antwoorden zijn niet geregistreerd. Bovendien deed de computer tijdens de show al raar. Toen ik dat duidelijk probeerde te maken, was iedereen te druk bezig."

bron: onbekend

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Windsurfer » za 20 jan 2007, 08:41

Het is ook strikt genomen helemaal geen iq test wat ze daar bij bnn doen. in subforum psychologie is daar nogal eens wat over geschreven.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Assassinator » vr 19 jan 2007, 19:03

ontopic: volgens mij vindt Bonnie het allesbehalve erg dat ze als dom en drankverslaafde wordt afgeschilderd. Ze doet maar al te graag mee aan het bevestigen/versterken van dat imago.
Inderdaad, zo dom is ze dus niet :) Een image is een image, en elk image leverd op de een of andere manier geld op bij de pers en dergelijke.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Phys » vr 19 jan 2007, 18:52

Maakt niet uit hoor :wink:

Misschien is het wel handig om één ding te (proberen te) onthouden als je het zelf bent: dyslectisch i.p.v. dyslecties.

ontopic: volgens mij vindt Bonnie het allesbehalve erg dat ze als dom en drankverslaafde wordt afgeschilderd. Ze doet maar al te graag mee aan het bevestigen/versterken van dat imago.

Wie heeft Bonnie en Vioala Holt wel eens samen gezien?

Plaatsvervangende schaamte, voel ik dan.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Mathiz » vr 19 jan 2007, 18:26

jah sorry ik heb altijd moeite gehad met ei en ij net als met g en ch

maar dat viel niemand op op de basis school

pas 2 jaar later op het middelbaar onder wijs bleek ik toch dyslecties te zijn.

maar ach ik kan er mee leven :)

EDIT: nu zie ik ook een fout in dit bericht ik zet namelijk te veel spaties onder wijs moet natuurlijk onderwijs zijn :)

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Phys » vr 19 jan 2007, 18:18

maar wat ze daarna zijden is eik wel erger :)
Dat is eigenlijk ook erg :)

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Mathiz » vr 19 jan 2007, 17:36

dit is inderdaad een slechte uitslag

maar wat eigenlijk nog erger is is dat ze in het begin zeiden dat kelly tot nu toe het laagste had gescoord met 77

dta is nog niet zo erg maar wat ze daarna zijden is eik wel erger :)

ze zijden namelijk dta dat maar 2 punten hoger is dan de aap die ze laatst hadden getest

dus wat is bonnie dan ???

check hier de bezvestiging van wat ik zei :)

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Assassinator » vr 19 jan 2007, 14:16

Ach ja, zo'n test is ook van zoooooveel meer afhankelijk dan alleen van iemands intelligentie. Maja, zoals Wouter al zei: drank maakt toch meer kapot dan je lief is :) Ik vind trouwens wel dat ze Bonnie bij Koefnoen geweldig goed nadoen.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Phys » vr 19 jan 2007, 13:46

Wel zei BNN dat ze vaak te vroeg of te laat had gedrukt
Ach, dat zal ook wel ergens mee te maken hebben :wink:

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Mrtn » vr 19 jan 2007, 11:14

Gisteren ergens op TV (zapte erlangs) werd verteld dat BNN het drukkastje van haar had nagekeken en daar bleek niets mis mee. Wel zei BNN dat ze vaak te vroeg of te laat had gedrukt.. En dat wordt beide als fout gezien.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door Wouter_Masselink » vr 19 jan 2007, 08:26

Eindelijk solide bewijs dat drank meer kapot maakt dan je lief is.

Re: Bonnie St Claire hersendood

door omeomi » do 18 jan 2007, 16:29

PeterPan schreef:Ik heb maar een heel klein stukje van de uitzending gezien. Van de vragen zag ik alleen 3 volstrekt identieke vragen: Welk getal hoort er op de plaats van dat vraagteken te staan.

Als je de eerste doorziet zijn de andere twee eenvoudig. Zie je de eerste niet, dan ook niet 2 en 3. Dat noem ik een test van likmijnvestje.
Het was nog erger. Die vragen waren inderdaad identiek, en er werd al gezegd dat alle rijen, kolommen en diagonalen tot dezelfde som moesten optellen :)

Die kon je echt niet fout hebben, tenzij je totaal niet kunt tellen.

De rest van de test was ook niet echt spectaculair.