Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: samenkomst?

Re: samenkomst?

door Revelation » ma 18 apr 2005, 15:14

Het zal allemaal wel goed komen :shock:

Re: samenkomst?

door Miels » ma 18 apr 2005, 10:52

Zo, er zijn voldoende aanmeldingen voor de organisatie. De groep wordt gesloten: vanaf vandaag kan je je niet meer inschrijven.


Alles wat je nog kan bijdragen is.... Ons succes wensen! :shock:

Re: samenkomst?

door Revelation » do 14 apr 2005, 22:13

Ik doe mee :shock:

Re: samenkomst?

door Miels » do 14 apr 2005, 22:02

In deze thread kwam dit aan bod:
kan er dan een nieuwe gebruikersgroep aangemaakt worden waarin mensen zich hiervoor aan kunnen melden. Hieraan gekoppeld een apart stukje op het forum, voor alleen de 'organisatie' net zoiets als bijvoorbeeld bij de minicursussen?
Jazeker, prima idee!


Geinteresseerden voor de organisatie van de samenkomst kunnen zich per direct opgeven.


Doe dat als volgt: Klik hier (of "gebruikersgroepen" wat je bovenaan iedere pagina ziet). Onder "wordt lid van een groep" kan je nu "Samenkomstorga" kiezen. Klik op "Bekijk gegevens". Hier zie je een knop "Word lid". Klik, en klaar!


Het groepje kan niet te groot worden, dus sluit je snel aan!


Geinteresseerd in de leden van de organisatie? Hier lees wie er op dit moment in de groep zitten.

Re: samenkomst?

door DetectedDestiny » ma 04 apr 2005, 22:46

Goed idee, een meeting! Ik ga ook zeker komen als het doorgaat.

Re: samenkomst?

door Miels » zo 03 apr 2005, 17:53

Revelation schreef:Zoals ik al in een eerdere post gezegd heb (denk ik), moeten we concreet worden anders komt er niks van. :shock:


Ik denk dus dat we een aantal data moeten opstellen en een aantal overdekte zalen zoeken.


Wat wordt het eigenlijk? Utrecht of Eindhoven? Of het midden daarvan?
Goed idee. Ik had zo eens bedacht dat we wellicht eerst een stad moeten uitzoeken. In ieder stad is vervolgens wel een geschikte ruimte te vinden. Tenslotte moeten we dan even kijken wanneer die ruimte vrij is en kunnen we een datum prikken.


Ik heb zojuist maar een (aparte) poll opgesteld voor de locatie:

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...dpost&pid=57027

Re: samenkomst?

door Revelation » za 02 apr 2005, 17:16

Persoonlijk ga ik voor de ban :shock:

Jullie mogen ook komen.


Zoals ik al in een eerdere post gezegd heb (denk ik), moeten we concreet worden anders komt er niks van. ;)


Ik denk dus dat we een aantal data moeten opstellen en een aantal overdekte zalen zoeken.


Wat wordt het eigenlijk? Utrecht of Eindhoven? Of het midden daarvan?

Re: samenkomst?

door Leuke gast » za 02 apr 2005, 14:17

Mogen HillBill en Leuke Gast ook komen? Of krijgen die een ban.

Re: samenkomst?

door aaargh » za 02 apr 2005, 14:10

Bas schreef:Met alle respect, maar dit is wel een Nederlands forum... Rekening houden met de Belgen is prima, maar wel tot op een zekere hoogte. En die 'hoogte' is wat mij betreft letterlijk tot midden Nederland (dus Utrecht e.o.), anders wordt het me gewoon te ver.


En als ik het voor het kiezen had zou ik niet alleen maar aan een bar willen hangen, maar ook zeker wel in een wat serieuzere atmosfeer wat willen praten met andere leden. Echt actief bezig zijn hoeft nou ook weer niet direct, maar wat leuke/interessante presentaties aanhoren kan nooit kwaad natuurlijk.

We zijn wel met 25 % van alle bezoekers. :shock: :?: ;)

Re: samenkomst?

door Revelation » wo 30 mar 2005, 14:43

Niemand zal buiten de boot vallen, je kan gewoon bij het onderwerp gaan staan dat je leuk vindt. Vragen stellen is toch niet erg? En als je even gewoon over niks wilt praten, kun je naar de bar.

Re: samenkomst?

door Bean » di 29 mar 2005, 19:23

Tja, is het dan niet zo dat bepaalde mensen buiten de boot vallen als je groepjes gaat vormen? Ikzelf bijvoobeeld weet nou niet echt veel over natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde, simpelweg omdat ik het nog niet heb gehad op school.

Re: samenkomst?

door Miels » di 29 mar 2005, 17:58

@Miels, als je geen zin hebt om bij de onderwerpen te staan, ga je naar de bar. Mensen die wel geïnteresseerd zijn, kunnen groepjes vormen.
Oh, ik amuseer me sowieso wel hoor. Maar het leek me gewoon wel handig om even mijn voorkeur aan te geven. Zou toch lullig zijn als iemand workshops organiseert maar iedereen eigenlijk aan de bar wil gaan zitten

Re: samenkomst?

door Revelation » di 29 mar 2005, 16:10

@Miels, als je geen zin hebt om bij de onderwerpen te staan, ga je naar de bar. Mensen die wel geïnteresseerd zijn, kunnen groepjes vormen.

Re: samenkomst?

door Anne B. » di 29 mar 2005, 10:18

Er is al een poll geweest, en daaruit bleek dat ongeveer een derde van de bezoekers van België is, twee derde van Nederland en een paar enkelingen van ergens anders. Zie ook http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...&highlight=poll[/url]

Re: samenkomst?

door Wouter_Masselink » di 29 mar 2005, 09:52

@ Bas: sciencetalk.nl/forum is het grootste wetenschapsforum van Nederland én BELGIË. '.nl' zegt niets over de bezoekers.