door Bean » di 29 mar 2005, 19:23
Tja, is het dan niet zo dat bepaalde mensen buiten de boot vallen als je groepjes gaat vormen? Ikzelf bijvoobeeld weet nou niet echt veel over natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde, simpelweg omdat ik het nog niet heb gehad op school.
Tja, is het dan niet zo dat bepaalde mensen buiten de boot vallen als je groepjes gaat vormen? Ikzelf bijvoobeeld weet nou niet echt veel over natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde, simpelweg omdat ik het nog niet heb gehad op school.