Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: fysica olympiade 2007

Re: fysica olympiade 2007

door kleini » di 04 sep 2007, 23:20

ik ben misschien wat vroeg maar voor 2008 openen we een nieuw topic?

ben van plan voor de eerste keer mee te doen.

Re: fysica olympiade 2007

door *gast_Aushim_* » za 17 mar 2007, 22:30

Ik heb geen voorbeeldvragen maar zijn dat opnieuw 25 meerkeuzevragen of zijn er open vragen?

Re: fysica olympiade 2007

door john48 » ma 19 feb 2007, 09:53

het gaat hier wel over de vlaamse fysica olympiade

Re: fysica olympiade 2007

door Heezen » zo 18 feb 2007, 22:21

Ik had 25/50 punten, voor een 5 Vwo'er boven het gemiddelde was dat ( aldus mn docent)

Re: fysica olympiade 2007

door PCB » zo 18 feb 2007, 19:08

Is dit de belgische olympiade ofzo? Ik heb meegedaan aan de 'Nederlandse' versie waar maximaal 50 punten te behalen waren. Ik had er 30,5, maar we hebben nog geen uitslag gehad.

fysica olympiade 2007

door john48 » zo 18 feb 2007, 11:34

hey

ik ben door met 88 naar de 2e ronde

heeft iemand soms voorbeeldvragen van de tweede ronde?

Iemand die vorig jaar al door was?