Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Voorblad eindwerk

Re: Voorblad eindwerk

door ypsilon » ma 23 apr 2007, 22:53

Die font van de Misfits vind ik persoonlijk een beetje overdaad... Ik vond de laatste best wel goed. Al kun je natuurlijk ook gewoon de letters uit krantenkoppen knippen en ze op je voorblad kleven (à la "never mind the bollocks"), dat is wel niet netjes, maar wel helemaal punk: "You want something done right, you gotta do it yourself" :(

Re: Voorblad eindwerk

door Jan van de Velde » ma 23 apr 2007, 22:28

Gebruiken ook punkers geen apostrofje in Punk's not dead??

en zo punky vind ik die letters nog niet:

http://simplythebest.net/fonts/fonts/misfits.html

dat gaat er m.i. al weer meer op lijken.

Re: Voorblad eindwerk

door freakyfreak » ma 23 apr 2007, 22:08

Ik denk dat je het best zult afdrukken op een zwart kartonnetje, als je dit op een wit papier gaat doen zal je printer dit niet graag hebben en zal het resultaat ook niet heel proper zijn !
Aan dat heb ik ook al gedacht, maar dan gaat het resultaat matter zijn en ik denk dat dat juist minder mooit gaat zijn, maar morgen ga ik dat eens proberen als ik zwart papier heb.

k dacht eerder aan een soort van glanzend foto papier en dat zal inderdaad veel inkt kosten maar voor een mooi resultaat heb ik dat over.

Re: Voorblad eindwerk

door Ruben01 » ma 23 apr 2007, 22:06

Ik denk dat je het best zult afdrukken op een zwart kartonnetje, als je dit op een wit papier gaat doen zal je printer dit niet graag hebben en zal het resultaat ook niet heel proper zijn !

Re: Voorblad eindwerk

door freakyfreak » ma 23 apr 2007, 22:04

kzal eens proberen met rood en ander lettertype en kijken wat dat geeft.

de site (www.studiofaca.com/.../D14_Mohawk_skull2.jpg) zet ik op het einde van mijn eindwerk bij bibliografie :(

Afbeelding

dit is vast wat je bedoelde en dit ziet er inderdaad al vetter uit dan het mijne:P

ook bedankt om mijn fout op te merken

Re: Voorblad eindwerk

door Llie » ma 23 apr 2007, 21:47

Ik wens je printer alvast succes met zoveel zwart :( Maar punk is zwart en rood natuurlijk :( . Allereerst zou ik je lettertype aanpassen. Heel makkelijk te vinden op http://www.1001freefonts.com/ en deze rood maken.

Ik weet niet of je met je voorblad bent begonnen van je werkstuk, maar ik geloof dat punkers nooit "punk isn't dead" maar "punks not dead" zeggen(a) al is isn't beter Engels

http://i100.photobucket.com/albums/m26/tam...not-dead333.jpg

Deze zinnen zou ik ook beetje schuin zetten, om in de punkstijl te blijven.

Nou dat lijkt me al een beginnetje

P.S. Het is wel zo aardig als je een bronvermelding van de basis van je plaatje geeft, want die heb je niet zelf gemaakt.

Voorblad eindwerk

door freakyfreak » ma 23 apr 2007, 21:36

Ik maak een eindwerk voor Engels en ik doe het over het onderwerp punk(rock) Ik twijfel nog een beetje over mijn voorblad en zou graag een beetje commentaar krijgen over mijn voorbladen. Liefst commentaar dat argumenten bevat en/of met meningen wat er zou moeten veranderen .

Alvast bedankt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn voorkeur gaat uit naar de onderste afbeelding. Maar heeft er iemand een idee welk papier ik zou moeten gebruiken om het zwart zo mooi te laten overkomen?