door Llie » ma 23 apr 2007, 21:47
Ik wens je printer alvast succes met zoveel zwart

Maar punk is zwart en rood natuurlijk

. Allereerst zou ik je lettertype aanpassen. Heel makkelijk te vinden op
http://www.1001freefonts.com/ en deze rood maken.
Ik weet niet of je met je voorblad bent begonnen van je werkstuk, maar ik geloof dat punkers nooit "punk isn't dead" maar "punks not dead" zeggen(a) al is isn't beter Engels
http://i100.photobucket.com/albums/m26/tam...not-dead333.jpg
Deze zinnen zou ik ook beetje schuin zetten, om in de punkstijl te blijven.
Nou dat lijkt me al een beginnetje
P.S. Het is wel zo aardig als je een bronvermelding van de basis van je plaatje geeft, want die heb je niet zelf gemaakt.
Ik wens je printer alvast succes met zoveel zwart :( Maar punk is zwart en rood natuurlijk :( . Allereerst zou ik je lettertype aanpassen. Heel makkelijk te vinden op [url=http://www.1001freefonts.com/]http://www.1001freefonts.com/[/url] en deze rood maken.
Ik weet niet of je met je voorblad bent begonnen van je werkstuk, maar ik geloof dat punkers nooit "punk isn't dead" maar "punks not dead" zeggen(a) al is isn't beter Engels
[url=http://i100.photobucket.com/albums/m26/tammy_punker/punk-not-dead333.jpg]http://i100.photobucket.com/albums/m26/tam...not-dead333.jpg[/url]
Deze zinnen zou ik ook beetje schuin zetten, om in de punkstijl te blijven.
Nou dat lijkt me al een beginnetje
P.S. Het is wel zo aardig als je een bronvermelding van de basis van je plaatje geeft, want die heb je niet zelf gemaakt.