Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Enquête erfelijkheid

Re: Enqu

door TD » za 12 apr 2008, 21:14

Rechtshandig, tongrollen lukt wonderwel.

Re: Enqu

door JohanB » za 12 apr 2008, 20:52

1. rechtshandig

2. tongrollen

Re: Enqu

door Jona444 » do 10 apr 2008, 17:45

1 links

2 tongrollen

Re: Enqu

door m.vogelzangs » do 10 apr 2008, 12:13

1. Rechtshandig

2. Tong rol capaciteiten

Re: Enqu

door StrangeQuark » do 10 apr 2008, 06:16

Mmmh, zodra ik zoveel rechtshandige zie wil ik graag meedoen (representatief? )

Anywho:

linkshandig en mijn tong is rolbaar.

1. linkshandig

2. rolbaar

Re: Enqu

door Tommeke14 » wo 09 apr 2008, 22:08

1. rechtshandig

2. Nee (en ik schaam me er niet voor :D )

Re: Enqu

door arual » wo 09 apr 2008, 20:25

1. Linkshandig

2. Ja

Re: Enqu

door dirkwb » za 05 apr 2008, 20:12

ironeye schreef:1. rechtshandig

2. ik kan tongrollen
idem

Re: Enqu

door ironeye » za 05 apr 2008, 20:11

1. rechtshandig

2. ik kan tongrollen

Re: Enqu

door youy » za 05 apr 2008, 19:34

1. rechtshandig

2. tongrolbaar :D

Re: Enqu

door Jan van de Velde » za 05 apr 2008, 15:56

rechtshandig en tolrongcapabel

Re: Enqu

door Liekeu » za 05 apr 2008, 15:21

1. rechtshandig

2. nee

Re: Enqu

door Hari » za 05 apr 2008, 00:29

WendyTje schreef:1 rechtshandig

2 ja

hoe ga je hier iets van erfelijkheid uit toveren? dan moet je deze gegevens toch ook van mn ouders en grootouders weten?
zelfde antwoord en zelfde vraag (gegevens van kinderen kan ook)

Re: Enqu

door WendyTje » vr 04 apr 2008, 23:20

1 rechtshandig

2 ja

hoe ga je hier iets van erfelijkheid uit toveren? dan moet je deze gegevens toch ook van mn ouders en grootouders weten?

Re: Enqu

door Rhiannon » wo 02 apr 2008, 21:48

Arie Bombarie schreef:1. Rechtshandig

2. Ik kan tongrollen


Idem