door Brownie » wo 26 aug 2009, 11:14
De algehele anti-rook lobby lijkt zijn vruchten af te gaan werpen. Aan de ene kant een goede zaak. Toen ik op de middelbare school zat (ca. 15 jaar geleden) werd er veel gerookt, al vanaf 13 jaar. Dat is natuurlijk heel schadelijk. Nadeel aan de huidige situatie vind ik, is dat rokers een beetje geisoleerd worden. Iemand zei mij onlangs: "Rokers worden de melaatsen van de 21e eeuw". Of dat nou wenselijk is...
Ikzelf ben niet vies van roken, maar ben niet meer dan een incidentele gebruiker. Ik heb het al meegemaakt dat kennissen die mij voor het eerst zien roken, vanaf dat moment heel anders met me omgaan. Dat vind ik wel vreemd aangezien ik nooit zal roken in het bijzijn van mensen die dat vervelend vinden. Ik houd zelf ook niet van de stank die achterblijft en rook dus ook nooit binnenshuis behalve misschien bij iemand waar het toch al blauw staat van de rook.
De algehele anti-rook lobby lijkt zijn vruchten af te gaan werpen. Aan de ene kant een goede zaak. Toen ik op de middelbare school zat (ca. 15 jaar geleden) werd er veel gerookt, al vanaf 13 jaar. Dat is natuurlijk heel schadelijk. Nadeel aan de huidige situatie vind ik, is dat rokers een beetje geisoleerd worden. Iemand zei mij onlangs: "Rokers worden de melaatsen van de 21e eeuw". Of dat nou wenselijk is...
Ikzelf ben niet vies van roken, maar ben niet meer dan een incidentele gebruiker. Ik heb het al meegemaakt dat kennissen die mij voor het eerst zien roken, vanaf dat moment heel anders met me omgaan. Dat vind ik wel vreemd aangezien ik nooit zal roken in het bijzijn van mensen die dat vervelend vinden. Ik houd zelf ook niet van de stank die achterblijft en rook dus ook nooit binnenshuis behalve misschien bij iemand waar het toch al blauw staat van de rook.