Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Ervaringscertificaat

Re: Ervaringscertificaat

door Benm » vr 06 nov 2009, 00:12

Voor zover mij duidelijk is zoiets een verklaring van een werkgever over iemands capaciteiten, niet iets dat een medewerker zelf naar smaak invult. Blijft een beetje de vraag wat nou de meerwaarde is boven een 'ouderwetse' referentie waarbij een nieuwe potentiele werkgever contact legt met een vorige werkgever om zo een beeld van iemand te krijgen.

Uiteraard kan zo'n referentie wel eens mislopen als een arbeidsrelatie eindigt in verstoorde verhoudingen, maar in zon geval zal zon certificaat er m.i. ook niet inzitten.

Re: Ervaringscertificaat

door seaflyer » di 03 nov 2009, 18:52

Maar hoe zou zo'n ervaringscertificaat dan nagelopen kunnen worden?

Ik bedoel, je zou wel zelf kunnen zeggen wat je capaciteiten zijn, maar wie weet overdrijf je de feiten wel. Bovendien geeft een opsomming van dingen die je gedaan hebt toch niet je eigenschappen weer?

Re: Ervaringscertificaat

door Benm » di 03 nov 2009, 02:00

Geen idee wat de kosten zijn verder. Ik zou er geen moeite mee hebben een getuigschrift te maken over een medewerker als die daar belang bij had voor verdere carriere.

Mochten er met zon certificaat kosten gemoeid zijn zou ik eerder geneigd zijn de ervaring op papier te zetten te ondertekenen, zonder die hele mallemolen in te gaan.

Re: Ervaringscertificaat

door Jan van de Velde » za 31 okt 2009, 14:43

Scheelt weer een paar dooie bomen ](*,)
en een dooie duizend euro. :eusa_whistle:

Re: Ervaringscertificaat

door ypsilon » za 31 okt 2009, 14:34

Meh, referenties zijn over het algemeen ook niet zo heel betrouwbaar... Maar of werkgevers malen om zo'n certificaatje, is inderdaad nog maar de vraag.

Re: Ervaringscertificaat

door Benm » za 31 okt 2009, 13:48

Tja, ik weet het niet hoor... zou een potentiele werkgever echt iets geven om zo'n certificaatje? Het lijkt me logischer eens contact op te nemen met de referenties uit het C.V., dan krijg je snel genoeg een beeld van iemands capaciteiten. Scheelt weer een paar dooie bomen :eusa_whistle:

Ervaringscertificaat

door Jan van de Velde » vr 30 okt 2009, 22:08

http://www.ervaringscertificaat.nl/1/wat-i...ertificaat.html

In deze certificaatgeile wereld, waar élke organisatie papier kennelijk hoger acht dan praktijk áchter dat papier, is er nu het nieuwste van het nieuwste. Klets wat je wil, en maak er je helemaal éigen "certificaat" van waarmee je geklets nog een officieel lijkend sausje krijgt ook.

(Mag ik even een teiltje?)