door lobry018 » za 09 jul 2005, 12:21
idd, reincarnatie is degelijk logisch , ik bedoel ...... wat heeft het voor nut om iets te doen voor de wereld / mensheid als je later er toch geen profeit van hebt ??? je denkt dan toch alleen aan je zelf
maar via reincarnatie, heb je meer doelen in je leven, en je bent minder bang voor de dood ... bang ben je altijd want dat is logisch en natuurlijk
en gerecyclede mensen klinkt idd logisch
je hebt angsten bijv. hoogte vrees , want misschien ben je in je vorige leven gevallen van een toren ofzo , dus het verhoogt het overlevings kans
en even terug naar het Christendom , en kan best kloppen dat het eerst reincarnatie was, maar door het doorvertellen van verhalen vervormd het altijd , dus misschien is Jezus niet "opgestaan" van zijn graf maar is weer opnieuw geboren .
maar er zit meestal 50 jaar tussen twee levens, hoe zou je dat kunnen verklaren ?? verwerking van dingen ? Korte "hemel" pauze ? 8) ?
stel je eens voor als het Christendom nu geen hemel meer kent maar reincarnatie , ik denk dat de zorg voor de mensheid / aarde dan flink wordt verhoogt , en mensen denken niet meer , ach boeie , ik ga toch naar God en krijg 13251 vrouwen, en als de wereld vergaat doet GOd er toch iets aan
het is zeer jammer dat het verhaal / "bijbel" is vervormd ( als dat waar is )
gr fab
idd, reincarnatie is degelijk logisch , ik bedoel ...... wat heeft het voor nut om iets te doen voor de wereld / mensheid als je later er toch geen profeit van hebt ??? je denkt dan toch alleen aan je zelf
maar via reincarnatie, heb je meer doelen in je leven, en je bent minder bang voor de dood ... bang ben je altijd want dat is logisch en natuurlijk
en gerecyclede mensen klinkt idd logisch
je hebt angsten bijv. hoogte vrees , want misschien ben je in je vorige leven gevallen van een toren ofzo , dus het verhoogt het overlevings kans
en even terug naar het Christendom , en kan best kloppen dat het eerst reincarnatie was, maar door het doorvertellen van verhalen vervormd het altijd , dus misschien is Jezus niet "opgestaan" van zijn graf maar is weer opnieuw geboren .
maar er zit meestal 50 jaar tussen twee levens, hoe zou je dat kunnen verklaren ?? verwerking van dingen ? Korte "hemel" pauze ? 8) ?
stel je eens voor als het Christendom nu geen hemel meer kent maar reincarnatie , ik denk dat de zorg voor de mensheid / aarde dan flink wordt verhoogt , en mensen denken niet meer , ach boeie , ik ga toch naar God en krijg 13251 vrouwen, en als de wereld vergaat doet GOd er toch iets aan :shock:
het is zeer jammer dat het verhaal / "bijbel" is vervormd ( als dat waar is )
gr fab