... zo'n massa heeft waargenomen?
Dit moet zijn:
met zo'n massa
is waargenomen.
Mocht er dus een deeltje gedetecteerd zijn van 2 elektronmassa's dat geen positronium is, dan kan dit totaal niet door het standaard model verklaard worden en hadden we hier wel iets van gehoord.
Ik maak inderdaad geen gebruik van het standaardmodel.
Ik ben bang, dat waarnemingen die niet in het standaardmodel passen, onvermeld of 'weggemoffeld' worden.
(Dat weet ik uiteraard niet zeker!)
Deze waarnemingen probeer ik dus boven water te krijgen.
[quote]... zo'n massa [i]heeft[/i] waargenomen?[/quote]Dit moet zijn:[i] met[/i] zo'n massa [i]is[/i] waargenomen.
[quote]Mocht er dus een deeltje gedetecteerd zijn van 2 elektronmassa's dat geen positronium is, dan kan dit totaal niet door het standaard model verklaard worden en hadden we hier wel iets van gehoord.[/quote]Ik maak inderdaad geen gebruik van het standaardmodel.
Ik ben bang, dat waarnemingen die niet in het standaardmodel passen, onvermeld of 'weggemoffeld' worden.
(Dat weet ik uiteraard niet zeker!)
Deze waarnemingen probeer ik dus boven water te krijgen.