door Lennardvd » za 18 feb 2012, 17:23
Hallo,
Ik ben een toonregeling(elektronische schakeling) aan het bouwen en ik wil de werking hiervan doorgronden.
Hiervoor wil ik de versterking berekenen. Om deze te berekenen kwam ik tot een vergelijking At=(104,7b-4,7c)/(100b+4,7c). At is hierin de versterking en b en c zijn twee stromen. Verder is: b-c=d, misschien is dit enige hulp. Mijn vraag is nu of deze vergelijking op te lossen is tot een verhouding. Ik zelf raak er niet uit.
Alvast bedankt.
Mvg lennard
Hallo,
Ik ben een toonregeling(elektronische schakeling) aan het bouwen en ik wil de werking hiervan doorgronden.
Hiervoor wil ik de versterking berekenen. Om deze te berekenen kwam ik tot een vergelijking At=(104,7b-4,7c)/(100b+4,7c). At is hierin de versterking en b en c zijn twee stromen. Verder is: b-c=d, misschien is dit enige hulp. Mijn vraag is nu of deze vergelijking op te lossen is tot een verhouding. Ik zelf raak er niet uit.
Alvast bedankt.
Mvg lennard