door angmar » zo 11 dec 2005, 12:49
Cycloon schreef:Ik wil even m'n meester spiekmanier uitleggen (alleen mensen met een ti83(+) kunnen hiervan genieten)
Je gaat naar program -> New -> Je typt er gewoon naar harte lust, al je formules,eigenschappen, en weet ik veel wat nog allemaal (je moet er geen rekening mee houden hoe je een programma schrijft en laat werken, je schrijft er gewoon in wat je moet onthouden)
Je kan de gegevens die je daar ingetypt hebt niet zien door gewoon te openen vermits er niet echt een programma geschreven is, je kan deze wel oproepen via prgm -> Edit
Natuurlijk dit jaar zijn de leerkrachten bij ons op school versnuggerd en gaan ze dus maar ff het geheugen resetten. Natuurlijk zijn wij als vlijtige leerlingen heel flexibel en zoeken we daar dus iets op.
Als je naar 2nd Memory (boven de + dacht ik) gaat, dan 8: Group neemt dan kan je daar create new group nemen, je selecteert al die programma'tjes en ziezo er is een group gemaakt (deze word niet verwijdert door een geheugen reset)
Je reset nu zelf ff je geheugen zodat m'n niet per ongeluk je programma's vind.
Je wilt nu al je programma's terug ? Geen probleem, je gaat terug naar 2nd memory -> 8: Groups -> ungroup, je pakt de group eruit die je wilt, je entert, en hups daar staan al je proggies terug
Ik vind dit zelf heel handig voor wiskundige formules als geheugensteuntje en bij fysica om eigenschappen en definites te onthouden

oke de examens naderen, en voor m'n examen fysica zou het wel zeer handig zijn als ik die formules kon bewaren in m'n Ti-83

ik heb ze allemaal als programma'tjes ingevoerd, maar het creeëren van een groep lukt niet bij mij?! als ik naar 2nd memory ga, zie ik nergens "8: groups" staan, bij mij staat er:
1: check ram
2: delete
3: clear entries
4: clrAllLists
5 reset
gaat dit alleen bij de Ti-38+ ofzo? ben nie zeker of je me die + tussen haakjes bedoelt of de + al dan nie verplicht is..
het zou zeer handig zijn moest ik een manier vinden om al die programmaatjes te verbergen! dus plz, help me

thx
[quote='Cycloon']Ik wil even m'n meester spiekmanier uitleggen (alleen mensen met een ti83(+) kunnen hiervan genieten)
Je gaat naar program -> New -> Je typt er gewoon naar harte lust, al je formules,eigenschappen, en weet ik veel wat nog allemaal (je moet er geen rekening mee houden hoe je een programma schrijft en laat werken, je schrijft er gewoon in wat je moet onthouden)
Je kan de gegevens die je daar ingetypt hebt niet zien door gewoon te openen vermits er niet echt een programma geschreven is, je kan deze wel oproepen via prgm -> Edit
Natuurlijk dit jaar zijn de leerkrachten bij ons op school versnuggerd en gaan ze dus maar ff het geheugen resetten. Natuurlijk zijn wij als vlijtige leerlingen heel flexibel en zoeken we daar dus iets op.
Als je naar 2nd Memory (boven de + dacht ik) gaat, dan 8: Group neemt dan kan je daar create new group nemen, je selecteert al die programma'tjes en ziezo er is een group gemaakt (deze word niet verwijdert door een geheugen reset)
Je reset nu zelf ff je geheugen zodat m'n niet per ongeluk je programma's vind.
Je wilt nu al je programma's terug ? Geen probleem, je gaat terug naar 2nd memory -> 8: Groups -> ungroup, je pakt de group eruit die je wilt, je entert, en hups daar staan al je proggies terug :D
Ik vind dit zelf heel handig voor wiskundige formules als geheugensteuntje en bij fysica om eigenschappen en definites te onthouden :wink:[/quote]
oke de examens naderen, en voor m'n examen fysica zou het wel zeer handig zijn als ik die formules kon bewaren in m'n Ti-83 :P ik heb ze allemaal als programma'tjes ingevoerd, maar het creeëren van een groep lukt niet bij mij?! als ik naar 2nd memory ga, zie ik nergens "8: groups" staan, bij mij staat er:
1: check ram
2: delete
3: clear entries
4: clrAllLists
5 reset
gaat dit alleen bij de Ti-38+ ofzo? ben nie zeker of je me die + tussen haakjes bedoelt of de + al dan nie verplicht is.. :roll:
het zou zeer handig zijn moest ik een manier vinden om al die programmaatjes te verbergen! dus plz, help me :P thx