door Helly1975 » za 03 sep 2005, 22:33
Ik ben mijn vertrouwen in de linkse partijen compleet verloren. Waarom? Toen alle kabinetsplannen werden gepresenteert hebben deze partijen wat geblaft, maar meer niet. De PvdA heeft zich helemaal niet laten horen om dat deze elke peiling weer, zonder wat te doen, weer meer zetels kreeg, door het "harde" beleid. De SP faalde, Groenlinks faalde, pas toen de vakbonden op oorlogspad gingen werd er wat bereikt, de vakbonden!!! niemand van de linkse partijen mag ook maar iets van succes claimen van een deel van de plannen wat is bijgestelt. Maar zag ze eens voor op lopen tijdens de demonstraties, slappe hap wat mij betreft. Ik heb altijd een sympatie gehad voor de SP (terwijl ik meer van de "harde" lijn ben, VVD dus) maar wat hebben ze nou gepresteert tijdens deze regeer periode door Balkenende II, hoor je ze?, zie je ze? (ja Agnes Kant vragensteller no.1). Dit geldt overigens voor alle linkse partijen. Ik vind het jammer, daar ik behoorlijk zat te twijfelen tijdens de verkiezingen tussen SP en VVD, 2 uitersten!, hoe is het mogelijk? omdat deze partijen duidelijk hebben gezegd waar ze voor staan en hun programma's spraken mij aan. Echter de VVD (Zalm is funest! voor ons, ben ik van mening, en zijn arrogante overkomen is stuitend) heeft met name Verdonk gedaan wat ze zei!. Ze heeft een hele lading ellende met name vreselijke vergelijkingen (Nazi, deportatie etc.) over zich heen gekregen. Met name door de linkse mafia in de vorm van de NOS journaal en de VARA. Maar ze houdt stand! en wijkt niet of nauwelijks!. Wat betreft de uitvoering van haar beleid, ja hier en daar zal er wat aan schorten, dit valt niet te ontkennen. De heisa uit 26.000 gezichten die hier "al" jaren zijn en om die reden maar moeten blijven vind ik geen argument. Je kon als asielzoeker eindeloos procederen en met alle regeltjes die je in NL hebt (ook dus door Paars) hebben ze jaren uitstel gekregen. dit is een recht die je hebt en dus mag gebruiken, maar gebruik dit argument niet door nu te zeggen ze wonen hier al zo lang etc.
Maar ik twijfel weer enorm wat te kiezen!!, ze hebben een hoop rotzooi door Paars 1 en 2 opgeruimd en wat Paars heeft laten liggen. Door Zalm gaat er een hoop van onze industrie kapot. De scheepswerven, nu de hoge gasprijzen. Dit alleen doordat hij het braafste jongetje wil zijn in Brussel. Frankrijk heeft er lak aan en geeft subisidie aan de scheepswerven, daar het in NL kapot gaat, zullen alle scheepsbouw werkzaamheden zich naar Frankrijk verplaatsen. Zalm zegt ze spelen vals maar ja, straks hebben ze wel industrie. Waar is onze handelsgeest gebleven. Ook de PvdA was voor de grondwet (?).
Dus ja ik twijfel gigantisch..........Links rechts midden ik weet het niet, het grootste probleem wat ik heb met de huidige regering is het totale gebrek aan motivatie, visie en uitstraling. Dit is in elk geval nooit goed voor een land.
Ik ben mijn vertrouwen in de linkse partijen compleet verloren. Waarom? Toen alle kabinetsplannen werden gepresenteert hebben deze partijen wat geblaft, maar meer niet. De PvdA heeft zich helemaal niet laten horen om dat deze elke peiling weer, zonder wat te doen, weer meer zetels kreeg, door het "harde" beleid. De SP faalde, Groenlinks faalde, pas toen de vakbonden op oorlogspad gingen werd er wat bereikt, de vakbonden!!! niemand van de linkse partijen mag ook maar iets van succes claimen van een deel van de plannen wat is bijgestelt. Maar zag ze eens voor op lopen tijdens de demonstraties, slappe hap wat mij betreft. Ik heb altijd een sympatie gehad voor de SP (terwijl ik meer van de "harde" lijn ben, VVD dus) maar wat hebben ze nou gepresteert tijdens deze regeer periode door Balkenende II, hoor je ze?, zie je ze? (ja Agnes Kant vragensteller no.1). Dit geldt overigens voor alle linkse partijen. Ik vind het jammer, daar ik behoorlijk zat te twijfelen tijdens de verkiezingen tussen SP en VVD, 2 uitersten!, hoe is het mogelijk? omdat deze partijen duidelijk hebben gezegd waar ze voor staan en hun programma's spraken mij aan. Echter de VVD (Zalm is funest! voor ons, ben ik van mening, en zijn arrogante overkomen is stuitend) heeft [u]met name Verdonk[/u] gedaan wat ze zei!. Ze heeft een hele lading ellende met name vreselijke vergelijkingen (Nazi, deportatie etc.) over zich heen gekregen. Met name door de linkse mafia in de vorm van de NOS journaal en de VARA. Maar ze houdt stand! en wijkt niet of nauwelijks!. Wat betreft de uitvoering van haar beleid, ja hier en daar zal er wat aan schorten, dit valt niet te ontkennen. De heisa uit 26.000 gezichten die hier "al" jaren zijn en om die reden maar moeten blijven vind ik geen argument. Je kon als asielzoeker eindeloos procederen en met alle regeltjes die je in NL hebt (ook dus door Paars) hebben ze jaren uitstel gekregen. dit is een recht die je hebt en dus mag gebruiken, maar gebruik dit argument niet door nu te zeggen ze wonen hier al zo lang etc.
Maar ik twijfel weer enorm wat te kiezen!!, ze hebben een hoop rotzooi door Paars 1 en 2 opgeruimd en wat Paars heeft laten liggen. Door Zalm gaat er een hoop van onze industrie kapot. De scheepswerven, nu de hoge gasprijzen. Dit alleen doordat hij het braafste jongetje wil zijn in Brussel. Frankrijk heeft er lak aan en geeft subisidie aan de scheepswerven, daar het in NL kapot gaat, zullen alle scheepsbouw werkzaamheden zich naar Frankrijk verplaatsen. Zalm zegt ze spelen vals maar ja, straks hebben ze wel industrie. Waar is onze handelsgeest gebleven. Ook de PvdA was voor de grondwet (?).
Dus ja ik twijfel gigantisch..........Links rechts midden ik weet het niet, het grootste probleem wat ik heb met de huidige regering is het totale gebrek aan motivatie, visie en uitstraling. Dit is in elk geval nooit goed voor een land.