door Lala » di 20 sep 2005, 16:23
Volledig verhelderd, en ik ben het ook volledig met je eens. Het is laatst onderzocht, en onder jongeren leefe het BOB-idee heel erg, en wordt het ook veel gebruikt, maar bij de generatie die daar voor zit (30-ers en 40-ers) is er veel minder mee bezig. Frappant, eigenlijk, want de reclames waren op alle bevolkingsgroepen gericht.
als je dronken achter het stuur zit, en je rijdt iemand dood, is het gewoon dood-door-schuld.
terug ontopic:
ik heb niet zoveel meer te melden, behalve dat ik het heel erg triest vind dat winkeliers nog steeds meegeven aan kinderen. Die paar rotcenten zijn blijkbaar belangrijker dan het a: de wet en B: de gezondheid van die kinderen.
Volledig verhelderd, en ik ben het ook volledig met je eens. Het is laatst onderzocht, en onder jongeren leefe het BOB-idee heel erg, en wordt het ook veel gebruikt, maar bij de generatie die daar voor zit (30-ers en 40-ers) is er veel minder mee bezig. Frappant, eigenlijk, want de reclames waren op alle bevolkingsgroepen gericht.
als je dronken achter het stuur zit, en je rijdt iemand dood, is het gewoon dood-door-schuld.
terug ontopic:
ik heb niet zoveel meer te melden, behalve dat ik het heel erg triest vind dat winkeliers nog steeds meegeven aan kinderen. Die paar rotcenten zijn blijkbaar belangrijker dan het a: de wet en B: de gezondheid van die kinderen.