door Kolio » wo 24 jun 2009, 21:52
Nou ik studeer(de) daar.
Voor natuurkunde heb je bijna geen aanwezigheidsplicht, en waar je ze wel hebt zijn ze wel soepel als je ergens anders móet zijn. En kun je dat wel regelen. Heb het zelf ook meegemaakt, niet met scheikunde dan. Maar denk als je daar gaat praten dat het wel mogelijk is.
Probeer alleen maar te zeggen, ga ergens praten. Universiteiten zijn meestal wel blij met fanatieke studenten. Dus er valt vast wel iets te regelen.
Nou ik studeer(de) daar.
Voor natuurkunde heb je bijna geen aanwezigheidsplicht, en waar je ze wel hebt zijn ze wel soepel als je ergens anders móet zijn. En kun je dat wel regelen. Heb het zelf ook meegemaakt, niet met scheikunde dan. Maar denk als je daar gaat praten dat het wel mogelijk is.
Probeer alleen maar te zeggen, ga ergens praten. Universiteiten zijn meestal wel blij met fanatieke studenten. Dus er valt vast wel iets te regelen.