door acfikkert » do 09 jul 2009, 12:13
Dan stuurt men die raket in een baan, heel dicht bij de zon waar het water stoom wordt. Dan laat men die stoom via een klein gaatje naar buiten waardoor de raket versnelt.
die raket moet eerst ook de ruimte in, waardoor je dus ook zelf dat water tot stoom maken, wat ook nog eens veel kost, en voordat je zo dicht bij de zon bent dat dat water gaat stomen, ben je een flink stuk verder, en mag de raket ook een hele lading hitteschilden mee, waardoor dit meer geld kost als dat het oplevert.
[quote]Dan stuurt men die raket in een baan, heel dicht bij de zon waar het water stoom wordt. Dan laat men die stoom via een klein gaatje naar buiten waardoor de raket versnelt.[/quote]
die raket moet eerst ook de ruimte in, waardoor je dus ook zelf dat water tot stoom maken, wat ook nog eens veel kost, en voordat je zo dicht bij de zon bent dat dat water gaat stomen, ben je een flink stuk verder, en mag de raket ook een hele lading hitteschilden mee, waardoor dit meer geld kost als dat het oplevert.