Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Bedankje voor de mods

Re: Bedankje voor de mods

door Studentje » vr 16 sep 2005, 10:16

Lieve mods,


allemaal heel hartelijk bedankt om dit zo een aangenaam, mooi forum te houden! Jullie harde werk wordt geapprecieerd.

Re: Bedankje voor de mods

door Brinx » ma 12 sep 2005, 12:20

Ook ik wil graag mijn bewondering uitspreken voor de professionaliteit waarmee dit forum wordt 'gemoderated' (is er geen Nederlands woord voor? bestuurd?) en beheerd. Het maakt echt zo'n enorm verschil met bijvoorbeeld een unmoderated nieuwsgroep! Als moderator van zo'n actief forum als dit moet je wel engelengeduld hebben... chapeau dus!

Re: Bedankje voor de mods

door Syd » zo 28 aug 2005, 12:39

Ik wil ook graag mijn complimenten geven aan het gehele team. Ik zag enkele tijd geleden de veranderingen (het gehele alpha-wetenschap-gedeelte) met argusogen aan, maar het is toch een mooi geheel geworden op deze manier!


Nogmaals: mijn complimenten.

Re: Bedankje voor de mods

door AAP33 » za 27 aug 2005, 22:22

Bohammed M.
Ik vind het wel vreemd.


Ook de complimenten aan de moderators!
Whaha dat was ik dus, Bohammed M., ik was dus nog niet geregistreerd en postte onder verschillende gastnamen, zoals deze dus :shock: Toch wel jammer die registratie-verplichting.

Re: Bedankje voor de mods

door Cycloon » wo 03 aug 2005, 13:17

Cycloon schreef:...enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen   :shock: ...
Hmmm... i wonder?


HEhe blijf er maar over nadenken ;)

Re: Bedankje voor de mods

door Math » wo 03 aug 2005, 13:16

...enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen   :shock: ...
Hmmm... i wonder?

Re: Bedankje voor de mods

door Cycloon » wo 03 aug 2005, 12:52

Ja mag best wel eens gezegd worden, enkele (mss wel allemaal) mods zijn echt wel vriendelijke, intelligente en behulpzame personen ;)


*slijm slijm* :shock:

Re: Bedankje voor de mods

door Einsteinfreak » wo 03 aug 2005, 12:45

ook van mij een dikke proficiat aan de moderators!

Dit is een van de beste forums die ik ken en dat is dankzij hun werk!

proficiat

Re: Bedankje voor de mods

door Antoon » di 19 jul 2005, 13:11

ja het forum is een groot succes, en dat komt door dat de moderators hun taak goed doen, dank jullie wel!

Re: Bedankje voor de mods

door Wezel » ma 18 jul 2005, 20:26

Toch ook maar eens zeggen dat ik jullie werk op prijs stel (zonder te willen spammen) :shock:

Re: Bedankje voor de mods

door DVR » ma 18 jul 2005, 16:42

Wel, heel hartelijk dank, het is fijn te horen dat ons werk gewaardeerd wordt!

Re: Bedankje voor de mods

door StrangeQuark » ma 18 jul 2005, 11:30

Het mag eens gezegd worden. Er zijn weinig fora die zo lang serieus kunnen blijven en gevrijborgd van **** zijn.

Re: Bedankje voor de mods

door sen... » zo 17 jul 2005, 19:51

Jullie werk wordt zeer gewaardeerd :shock:


Afbeelding

Re: Bedankje voor de mods

door Veertje » zo 17 jul 2005, 14:02

Dank je wel voor het uitspreken van je waardering! :shock:

Re: Bedankje voor de mods

door Math » zo 17 jul 2005, 11:26

Wel, bedankt voor het compliment!