Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Zwarte cross weekend

Re: Zwarte cross weekend

door Anonymous » di 20 jul 2004, 21:22

Ik was via google aan het zoeken, naar items over de zwartecross, en vond dit forum, vandaar dat ik reageerde.

Re: Zwarte cross weekend

door Bio » di 20 jul 2004, 16:17

:?: :shock: ;) ;)

Sorry, ik was in de war met de afdeling niet-technische wetenschap etc

:?: :?: ;) :?:

Re: Zwarte cross weekend

door Syd » di 20 jul 2004, 15:57

Wat heeft dit met wetenschap te maken   :?:


Niks, daarom staat het ook in "Algemene Discussie" :shock:

Re: Zwarte cross weekend

door Bio » di 20 jul 2004, 14:41

Wat heeft dit met wetenschap te maken :shock:

Re: Zwarte cross weekend

door Anonymous » di 20 jul 2004, 14:05

Hoi, ben er zelf geweest, kom ook uit de achterhoek ( Toldiek, om presies te zijn )

heb vollop genoten van de ZwarteCross, was (tot mijn schande) pas de eerste keer.

wat de zwartecross is, is moeilijk uit te leggen, het is geweldloos gezellig, met op zondag 25.000 bezoekers!!

alle denkbare vage, waanzinnige creaties staan aan de start, echt geweldig.

er is een joekel van een kermis, enzovoort, teveel om op te noemen.

het evenement is zonder noemenswaardige insidenten verlopen, paar KM File naar het festival toe, en aan het begin van de middag werd de poort gesloten, omdat het gewoon bommetje vol zat.

voor mij was het een TOPFEEST, en ik heb alleen maar Cola gedronken ( Hihi )

VOLGEND JAAR WEER !!!!!!!!!!!!

Re: Zwarte cross weekend

door Wouter_Masselink » wo 26 mei 2004, 23:15

Jovink Rulezz, ik kom zelf ook uit de achterhoek, lichtenvoorde om precies te zijn, nu woon ik daar niet meer

Re: Zwarte cross weekend

door kroekie » vr 14 mei 2004, 21:28

tulijk ken ik dat. ik kom self uut de achterhoek en ik ga dr dit jaar ook heen das echt zinloos geweldig :?: :?: ;) :shock:

groetjes,

ojah hoe kom je hier eigenlijk bij wouter ;)

Re: Zwarte cross weekend

door Mrtn » za 10 apr 2004, 20:35

Ach wat moet je hiervan vinden dan?!
Um, idd ja :shock:

..als je van het spreekwoordelijke biertje houdt, lijkt het me gezellig..

Re: Zwarte cross weekend

door woodstock » do 08 apr 2004, 08:24

Wat is de zwarte cross?

De Zwarte Cross is het grootste muziekfestival van oost Nederland en de meest spectaculaire motorcross van West-Europa. Het weekend staat bekend om haar typische Achterhoekse gezelligheid met bezoekers van jong tot oud. In 2003 werd het festival met 30 muziekacts door ruim 40.000 mensen bezocht. Er is voor elk wat wils: muziek, festivalmarkt, kermis, theater, festivalcamping, kinderactiviteieten en ludieke stunts. Dan is er natuurlijk nog de spectaculaire cross zelf waaraan o.a. bekende Nederlanders, brommers, stuntels, specials en zijspannen meedoen. Ook de sportliefhebbers komen ruimschoots aan hun trekken. Zo rijden in de superklasse vele kampioenen mee (onder wie al eens viervoudig wereldkampioen Joël Smets uit België).

Organisator van het megafestijn is de rockband Jovink & the Voederbietels.

Bron: www.zwartecross.nl

Ach wat moet je hiervan vinden dan?!

Re: Zwarte cross weekend

door woodstock » do 08 apr 2004, 08:21

Re: Zwarte cross weekend

door Hallo1979 » do 08 apr 2004, 02:26

kun je uitleggen wat het inhoud???

Zwarte cross weekend

door Wouter_Masselink » wo 07 apr 2004, 11:27

Wie heeft er wel eens van de Zwarte cross gehoord en wat vind je daar nu van???