door Anonymous » di 20 jul 2004, 14:05
Hoi, ben er zelf geweest, kom ook uit de achterhoek ( Toldiek, om presies te zijn )
heb vollop genoten van de ZwarteCross, was (tot mijn schande) pas de eerste keer.
wat de zwartecross is, is moeilijk uit te leggen, het is geweldloos gezellig, met op zondag 25.000 bezoekers!!
alle denkbare vage, waanzinnige creaties staan aan de start, echt geweldig.
er is een joekel van een kermis, enzovoort, teveel om op te noemen.
het evenement is zonder noemenswaardige insidenten verlopen, paar KM File naar het festival toe, en aan het begin van de middag werd de poort gesloten, omdat het gewoon bommetje vol zat.
voor mij was het een TOPFEEST, en ik heb alleen maar Cola gedronken ( Hihi )
VOLGEND JAAR WEER !!!!!!!!!!!!
Hoi, ben er zelf geweest, kom ook uit de achterhoek ( Toldiek, om presies te zijn )
heb vollop genoten van de ZwarteCross, was (tot mijn schande) pas de eerste keer.
wat de zwartecross is, is moeilijk uit te leggen, het is geweldloos gezellig, met op zondag 25.000 bezoekers!!
alle denkbare vage, waanzinnige creaties staan aan de start, echt geweldig.
er is een joekel van een kermis, enzovoort, teveel om op te noemen.
het evenement is zonder noemenswaardige insidenten verlopen, paar KM File naar het festival toe, en aan het begin van de middag werd de poort gesloten, omdat het gewoon bommetje vol zat.
voor mij was het een TOPFEEST, en ik heb alleen maar Cola gedronken ( Hihi )
VOLGEND JAAR WEER !!!!!!!!!!!!