Weet iemand waar ik de stabiliteit van een recombinant (dus nieuw) eiwit kan gaan onderzoeken?
Ik wil graag weten of het eiwit stabiel blijft nadat het geextraheerd wordt en of het bij een temperatuur van 30 - 50 graden stabiel blijft.
Ik heb al de hint gekregen om protparam te gebruiken, maar hoe werkt dit programma precies, wat wordt er bepaald en wat zegt dit??
En zijn er nog andere handige programma's op dit gebied??
Superbedankt alvast voor het antwoord!!

Weet iemand waar ik de stabiliteit van een recombinant (dus nieuw) eiwit kan gaan onderzoeken?
Ik wil graag weten of het eiwit stabiel blijft nadat het geextraheerd wordt en of het bij een temperatuur van 30 - 50 graden stabiel blijft.
Ik heb al de hint gekregen om protparam te gebruiken, maar hoe werkt dit programma precies, wat wordt er bepaald en wat zegt dit??
En zijn er nog andere handige programma's op dit gebied??
Superbedankt alvast voor het antwoord!! :D