door Derrek » za 16 mei 2009, 12:48
whow wat n getalle maar kunnen wij dit ook in werking zetten ? wel grappig met de cao duurt nog een paar miljard jaar voor de zon langzaam gaat afkoelen.
Je kan kernfusie (zoals de zon) en kernfissie (die we gebruiken om energie te winnen) vergelijken als het maken van een puzzel en het stukgooien van een puzzel, respectievelijk.
Er is onderzoek naar, en het is ook mogelijk, maar het staat nog ver van praktische toepassingen.
[quote] whow wat n getalle maar kunnen wij dit ook in werking zetten ? wel grappig met de cao duurt nog een paar miljard jaar voor de zon langzaam gaat afkoelen. [/quote]
Je kan kernfusie (zoals de zon) en kernfissie (die we gebruiken om energie te winnen) vergelijken als het maken van een puzzel en het stukgooien van een puzzel, respectievelijk.
Er is onderzoek naar, en het is ook mogelijk, maar het staat nog ver van praktische toepassingen.