door Wdeb » zo 23 nov 2014, 23:55
Ah, natuurlijk. Dat zijn natuurlijk die wiskundige richtingen die er 18 jaar geleden niet waren. En nu wel tot de basisstof behoren???
Ja, voor gevorderden is een GR mogelijk noodzakelijk, maar het kan ook op vele andere manieren. Eigenlijk is het dan een erg tekortschietend dingetje. Gewoon een verzameling tabellen en misschien juist daardoor wel een erg Blackbox.
Ik vermoed dat wiskunde B/D hier in Nederland hier nog wel gebruik van gaat maken, maar meer ook niet, op het VO.
Maar voor nu werkt de NSpire gewoon goed. Informeer gewoon op je opleiding of het mag. En misschien wel nodig is? Want misschien kan je al voor een 10tje klaar zijn en velen gebruiken toch al die andere functies niet.
Wdeb
PS. Als dit zo door gaat, mmoet een modje het maar afsplitsen.
Ah, natuurlijk. Dat zijn natuurlijk die wiskundige richtingen die er 18 jaar geleden niet waren. En nu wel tot de basisstof behoren???
Ja, voor gevorderden is een GR mogelijk noodzakelijk, maar het kan ook op vele andere manieren. Eigenlijk is het dan een erg tekortschietend dingetje. Gewoon een verzameling tabellen en misschien juist daardoor wel een erg Blackbox.
Ik vermoed dat wiskunde B/D hier in Nederland hier nog wel gebruik van gaat maken, maar meer ook niet, op het VO.
Maar voor nu werkt de NSpire gewoon goed. Informeer gewoon op je opleiding of het mag. En misschien wel nodig is? Want misschien kan je al voor een 10tje klaar zijn en velen gebruiken toch al die andere functies niet.
Wdeb
PS. Als dit zo door gaat, mmoet een modje het maar afsplitsen.