Back2Basics schreef:
Tenslotte een quote, het schijnt uit Egypte te komen, en eigenlijk doet het er niet toe:
"Volg je hart opdat je gezicht een leven lang straalt!"
Ik ben zeker van plan om te doen wat ik wil doen (zijnde burgerlijk), maar als mijn leraren mij iets anders zien doen wil ik toch liefst wel weten waarom.
Back2Basics schreef:
Zo van een afstandje bekeken, stel ik je de volgende vraag:
"Werk je het liefst met mensen of met dingen?"
"Met de handen of verbaal?"
"Regelen of uitvoeren?"
1: ik doe zelf graag dingen samen met andere mensen
2: zie 1
3: zie 1
Back2Basics schreef:
Hoe zou je er over 20 jaar uit zien?
Wat vind je in het ene aantrekkelijk, en wat in het andere?
Ouder, en hopelijk als burgerlijk ingenieur.
Aan burgerlijk vind ik de masters zeker interessant, ook dat je nog veel mogelijkheden hebt na het studeren. En wat ik ook mooi meegenomen vind is dat het een behoorlijk loon met zich meebrengt.
Aan industrieel vind de studieduur vooral interessant, maar dat op zich vind ik geen reden om industrieel te gaan doen. (En natuurlijk is het gemiddeld loon ook goed.)