door Regor » za 31 mei 2025, 21:22
Aan HansH,
Ik denk dat ik U een beetje begrijp.
U heeft natuurlijk in uw euforie een tijd lang "koud en warm geblazen".zonder twijfel met goede bedoelingen.
Feit is dat ik er ondertussen van uitga dat "het recht tot leven " niet de hoofd prioriteit is in de wereld.
Maar het zal de Emiraten een zorg zijn !!!
Zoals Albert Einstein zei " Er is geen vooruitgang in de wereld zolang er kinderen zijn die honger en dorst hebben"
(hopelijk weer geen getse dat de uitspraak niet, of anders zou gezegd zijn).
Aan Bena,
Wat mij betreft, als topîc plaatser heb ik genoeg geestelijke voeding gekregen om verder te kunnen / mogen leven.
Aan HansH,
Ik denk dat ik U een beetje begrijp.
U heeft natuurlijk in uw euforie een tijd lang "koud en warm geblazen".zonder twijfel met goede bedoelingen.
Feit is dat ik er ondertussen van uitga dat "het recht tot leven " niet de hoofd prioriteit is in de wereld.
Maar het zal de Emiraten een zorg zijn !!!
Zoals Albert Einstein zei " Er is geen vooruitgang in de wereld zolang er kinderen zijn die honger en dorst hebben"
(hopelijk weer geen getse dat de uitspraak niet, of anders zou gezegd zijn).
Aan Bena,
Wat mij betreft, als topîc plaatser heb ik genoeg geestelijke voeding gekregen om verder te kunnen / mogen leven.