door Syd » wo 29 mar 2006, 16:49
Als ik muziek luister achter mn computer zet ik graag al mn muziek in Windows Media Player (versie9) en dan op "Willekeurige volgorde".
Maar als ik dan een tijdje aan het luisteren ben, komen steeds dezelfde nummers weer terug. En dat komt niet omdat ik door al mn muziek heen ben. Als ik dan een aantal keer op
Volgende klik, selecteer-tie weer precies de nummers die ik even tevoren ook al heb gehoord

.
Mijn vraag: heeft iemand daar nog meer ervaring mee, of weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Ik vind het namelijk best irritant, als ik een spel zit te spelen steeds weer dezelfde nummers te horen.
Als ik muziek luister achter mn computer zet ik graag al mn muziek in Windows Media Player (versie9) en dan op "Willekeurige volgorde".
Maar als ik dan een tijdje aan het luisteren ben, komen steeds dezelfde nummers weer terug. En dat komt niet omdat ik door al mn muziek heen ben. Als ik dan een aantal keer op [i]Volgende[/i] klik, selecteer-tie weer precies de nummers die ik even tevoren ook al heb gehoord :roll: .
Mijn vraag: heeft iemand daar nog meer ervaring mee, of weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Ik vind het namelijk best irritant, als ik een spel zit te spelen steeds weer dezelfde nummers te horen.