Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Ger » vr 31 mar 2006, 08:39

Ik heb nog nooit de luxe gehad van een nieuwe computer. Ik heb het zelfs ook nog staan op een oude 366 MHz, 192 MB geheugen. En terwijl ik dan gewoon met XP aan het werk ben en op internet bezig ben, gaat het gewoon goed.

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Erunst » do 30 mar 2006, 22:57

hey, jullie hebben problemen met winamp én media player, waarom probeer je iTunes dan niet :P :roll:

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Diesel Power » do 30 mar 2006, 18:41

placebo schreef:ik heb zelf ook niet echt de nieuwste computer maar winamp werkt hier anders zeer goed. met playlists en al :P

mvg kevin
Ik heb vooral problemen als ik ook nog andere geluiden af wil spelen bv op het internet. Dan kapt winamp ermee. Of hoort dat zo? :roll:

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door placebo » do 30 mar 2006, 18:34

ik heb zelf ook niet echt de nieuwste computer maar winamp werkt hier anders zeer goed. met playlists en al :roll:

mvg kevin

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Diesel Power » do 30 mar 2006, 17:14

Winamp vastlopen? dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.


Ik wel, vooral als het niet de allernieuwste computer is. Maar ik gebruik eigenlijk altijd itunes. Dat werkt ook super (maar ook niet op wat oudere computers).

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Ger » do 30 mar 2006, 10:02

Winamp vastlopen? dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt. Maar goed, Foobar kan ook een goede optie zijn.

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Syd » do 30 mar 2006, 09:29

Ik had inderdaad al eerder geprobeerd WinAmp te downloaden en installeren, maar die liep erg vaak vast. Dus die heb ik ook alweer van mijn computer afgegooit. Ik zal dat foobar2000 eens proberen.

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Bart » wo 29 mar 2006, 21:18

Voor de niet winamp liefhebbers is er ook nog foobar2000.

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Lala » wo 29 mar 2006, 17:44

idd, ik herken het ook bij windoos mediaplayer. Bij winamp kan je de shuffle-morph rate instellen, bij mediaplayer dacht ik niet. Ik raad je aan om winamp lite de downloaden.

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Ger » wo 29 mar 2006, 17:30

Ik gebruik altijd winamp, werkt als een zonnetje.

Shuffle-optie bij Windows Media Player

door Syd » wo 29 mar 2006, 16:49

Als ik muziek luister achter mn computer zet ik graag al mn muziek in Windows Media Player (versie9) en dan op "Willekeurige volgorde".

Maar als ik dan een tijdje aan het luisteren ben, komen steeds dezelfde nummers weer terug. En dat komt niet omdat ik door al mn muziek heen ben. Als ik dan een aantal keer op Volgende klik, selecteer-tie weer precies de nummers die ik even tevoren ook al heb gehoord :roll: .

Mijn vraag: heeft iemand daar nog meer ervaring mee, of weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Ik vind het namelijk best irritant, als ik een spel zit te spelen steeds weer dezelfde nummers te horen.