door Assassinator » vr 28 apr 2006, 09:57
ik ga gemiddeld 2 a 3 x per dag voor een grote boodschap. mijn vriendin daar integen gaat soms eens in de twee weken. daarbij moet ik zeggen dat ze last heeft van een sepastische darm. heel lastig doordat ze vaak hevige buikpijn heeft en heel erg veel last heeft van winderigheid. vooral nadat ze medicijnen heeft genomen voor haar buikklachten. zal wel een soort ontspannende werking hebben waardoor ze meer last heeft van winderigheid. een grote boodschap na het innemen van de medicijnen kan ze echter niet.
ik ga gemiddeld een keer in de 3/2 dagen, ik hoef gewoon niet vaker (terwijl ik BERGEN eet, echt waar, en ik wordt ook niet dik, ik zit zelfs aan de magere kant! wtf?)
en evilbu, het is zeker waar dat de plee's op scholeln echt ranig zijn, ik ga nooit op school naar de wc, zelfs niet voor een kleine boodschap! ik ga 1 keer voordat ik naar school ga en dan hoef ik de hele dag niet meer (terwijl ik een pakje drinken en een flesje drinken tussendoor drink) tot na ongeveer het avondeten, de wc's op school zijn gewoon te smerig en ik denk ook dat dit constipatie kan leveren.
en op schoolkamp waren ze ook ranzig, van maandag tot vrijdag niet gepoept, en de nood was nooit hoog, maar thuis....jakkes, echt niet aan te raden! het is zeker slecht voor je!
[quote]ik ga gemiddeld 2 a 3 x per dag voor een grote boodschap. mijn vriendin daar integen gaat soms eens in de twee weken. daarbij moet ik zeggen dat ze last heeft van een sepastische darm. heel lastig doordat ze vaak hevige buikpijn heeft en heel erg veel last heeft van winderigheid. vooral nadat ze medicijnen heeft genomen voor haar buikklachten. zal wel een soort ontspannende werking hebben waardoor ze meer last heeft van winderigheid. een grote boodschap na het innemen van de medicijnen kan ze echter niet.[/quote]
ik ga gemiddeld een keer in de 3/2 dagen, ik hoef gewoon niet vaker (terwijl ik BERGEN eet, echt waar, en ik wordt ook niet dik, ik zit zelfs aan de magere kant! wtf?)
en evilbu, het is zeker waar dat de plee's op scholeln echt ranig zijn, ik ga nooit op school naar de wc, zelfs niet voor een kleine boodschap! ik ga 1 keer voordat ik naar school ga en dan hoef ik de hele dag niet meer (terwijl ik een pakje drinken en een flesje drinken tussendoor drink) tot na ongeveer het avondeten, de wc's op school zijn gewoon te smerig en ik denk ook dat dit constipatie kan leveren.
en op schoolkamp waren ze ook ranzig, van maandag tot vrijdag niet gepoept, en de nood was nooit hoog, maar thuis....jakkes, echt niet aan te raden! het is zeker slecht voor je!