door Assassinator » ma 26 jun 2006, 11:54
een ziekte als dit is neit te vermijden door de overbevolking, het is gewoon een soort beveiliging van de natuur zeg maar. maar dit onderwerp blijft zeker interessant, alleen al omdat ik bijna zeker weet dat er bij die indonesische besmetting ook buitenstaanders zijn besmet, dat is in dat soort gebieden amper te voorkomen.
wij krijgen ook niet veel informatie omdat men geen paniek wil zaaien, dat zou het alleen maar erger maken (haat het persoonlijk, bij elk onderwerp, maar het is wel nodig)
en een virus als dit is nooit ver van ons bed. in no-time is het de wereld rond, de moderne technieken maken dit zo makkelijk.
een ziekte als dit is neit te vermijden door de overbevolking, het is gewoon een soort beveiliging van de natuur zeg maar. maar dit onderwerp blijft zeker interessant, alleen al omdat ik bijna zeker weet dat er bij die indonesische besmetting ook buitenstaanders zijn besmet, dat is in dat soort gebieden amper te voorkomen.
wij krijgen ook niet veel informatie omdat men geen paniek wil zaaien, dat zou het alleen maar erger maken (haat het persoonlijk, bij elk onderwerp, maar het is wel nodig)
en een virus als dit is nooit ver van ons bed. in no-time is het de wereld rond, de moderne technieken maken dit zo makkelijk.