Veel astronauten spreken over hun ruimtewandelingen dat de Aarde
naast hun was, misschien dat boven en onder dan toch een heel ander
id geeft.
Wat wel grappig zou zijn, dat bv. Australiërs boven en onder _hier_
ook vast zouden kunnen houden (en andersom) dat zou de woningnood
enorm helpen, dubbele bezetting in elk huis!!
Australiërs op het plafond.
