Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

πŸ—¨οΈ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aanπŸ”₯. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Wetenschapforum.nl zeer traag

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Cura » do 17 mei 2012, 20:54

Ger schreef: ↑do 17 mei 2012, 20:49
Toch betekent het iets anders: ik was iets te enthousiast aan het werk.


In dat geval heb ik de volgende keer twee opties om het down-gaan te kunnen verklaren. ;)

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Ger » do 17 mei 2012, 20:49

Toch betekent het iets anders: ik was iets te enthousiast aan het werk.

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Cura » do 17 mei 2012, 20:46

Okido!


Ger schreef: ↑do 17 mei 2012, 20:31
De server was even iets te hard aan het werken.


Dat kan voor deze leek maar 1 ding betekenen: het WSF is in trek! ;)

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Ger » do 17 mei 2012, 20:31

Pectus schreef: ↑do 17 mei 2012, 20:28
maar dat er iets met het Wetenschapsforum aan de hand is.
Was. :)

De server was even iets te hard aan het werken.

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Cura » do 17 mei 2012, 20:28

Ik kon zojuist (zo'n kwartier) erg moeilijk/niet inloggen. Na deze site te hebben geraadpleegd, kreeg ik te zien dat het niet aan mijn server lag, maar dat er iets met het Wetenschapsforum aan de hand is.


Schermafdruk
Schermafdruk 1357 keer bekeken

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door tempelier » di 24 apr 2012, 21:55

Bij mij liep het tot twee keer vast, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Ger » di 24 apr 2012, 09:11

Probleem is bekend, we zijn het aan het onderzoeken!

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Drieske » ma 23 apr 2012, 16:51

^ idem

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door TD » ma 23 apr 2012, 10:31

Hier ook maar het vreemde is dat de laadtijden erg variabel zijn: de eerste paar pagina's die ik open gaan altijd zeer traag en daarna openen nieuwe pagina's zich meestal vlot tot zelfs snel :? .

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Gerard_CF » ma 23 apr 2012, 10:24

NOP me too

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Raspoetin » ma 23 apr 2012, 10:07

Ik heb de indruk dat WSF weer aan de trage kant is. Vooral bij het zoeken naar nieuwe inhoud duurt het tot soms wel een halve minuut voordat de pagina geladen is. Ben ik de enige?

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door In physics I trust » zo 25 mar 2012, 11:47

Niets aan de hand hier. Al maanden goed eigenlijk.

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Rhiannon » zo 25 mar 2012, 11:17

Nu weer goed, ben gistermiddag niet online geweest vanwege werk.

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door Drieske » za 24 mar 2012, 19:34

Idem als Anusthesist: deze ochtend ging het traag hier, maar tegen de middag al beter. Daarna niet online geweest tot nu, maar nu gaat het ook gewoon goed.

Re: Wetenschapforum.nl zeer traag

door anusthesist » za 24 mar 2012, 18:21

Vanmorgen was WSF bij mij ook erg traag. Nu niet meer.