Ik weet inderdaad al dat de maan zich niet 15 graden aan de hemel verplaatst, maar 15.55, aangezien hij zelf ook nog beweegt. Daarover heb ik ook nog een vraagje: als je een tekening zou maken van de aarde en de maan van boven, met de noordpool in het midden. Zouden de maan dan met de klok mee of te...