daar komt bij, dat volgens de relativiteitstheorie tijd geen objectieve betekenis heeft: wat voor de een gelijktijdig is, is dat voor een ander niet. We leven niet in 3+1 dimensies, maar in 4. Is dat filosofisch of niet? (Sorry da_doc, ik heb wat lang met mijn vorige antwoord zitten treuzelen.) Ja,...