Hallo Ik ben bezig met het leren van mijn cursus biologie ( http://www.biovoorjou.be/docs/lb_6W_t10.pdf ) en ik versta het principe van terugkruising (pagina 10) niet echt. Wat ik denk te verstaan (aan de hand van bioplek) is het volgende: je vertrekt uit een monohybride kruising, dan ziet het schem...