Laat ik dan ook maar eens voorstellen, Ik ben Roy (kapouw! zag je niet aankomen hè?). Een 4e havonist die de 4e zo leuk vind dat hij het nog eens over gaat doen. Ik ben heel geintresseerd in Natuurkunde, bio en astronomie (vooral in het onstaan van leven en het bestaan van buitenaards leven), zolang...