Je omschrijft bijna wat ik ook wel eens mee maak .Alleen krijg ik tijdens zo'n "Deja-vu" geen hoofdpijn en zorg ik dat ik het gevoel onderdruk ,ik heb er dus nooit 10 minuten in gezeten . Bij mij kunnen bijvoorbeeld woorden die in een film uitgesproken worden zo'n gevoel triggeren ,als ik ...