Iemand animo voor een cursus filosofie? :eusa_whistle: ja, hier! ik heb zojuist ook al gevraagd of de mini cursus biologie nog gaat komen, lijkt me erg boeiend. en filosofie ook! wat betreft de doelgroep, ik lees dat er voornamelijk van studenten wordt uitgegaan, ikzelf ben een persoon die qua scho...