Hallo, Mijn vraag is: Waarom is IPE het meest efficienste om te gebruiken als ligger bij een constructie. Een voordeel van IPE is dat het minder staal nodig heeft. Een nadeel is dat de rest minder dik zijn en daardoor meer vrije ruimte overlaten aan de binnenkant van de constructie. Alle opmerkingen...