Er zijn 2 resultaten gevonden

Ga naar uitgebreid zoeken

door Shnoy
za 15 mei 2010, 15:21
Forum: Constructie- en sterkteleer
Onderwerp: Waarom ipe beter dan ipn-hea-heb
Reacties: 9
Weergaves: 38.949
 
Spring naar bericht

Re: Waarom ipe beter dan ipn-hea-heb

dankuwel voor de antwoorden.

Het heeft goed geholpen.

(en ik leer dat p=gelijkmatig verdeelde last en F=kracht of puntlast).
door Shnoy
wo 28 apr 2010, 22:35
Forum: Constructie- en sterkteleer
Onderwerp: Waarom ipe beter dan ipn-hea-heb
Reacties: 9
Weergaves: 38.949
 
Spring naar bericht

Waarom ipe beter dan ipn-hea-heb

Hallo, Mijn vraag is: Waarom is IPE het meest efficienste om te gebruiken als ligger bij een constructie. Een voordeel van IPE is dat het minder staal nodig heeft. Een nadeel is dat de rest minder dik zijn en daardoor meer vrije ruimte overlaten aan de binnenkant van de constructie. Alle opmerkingen...

Ga naar uitgebreid zoeken