2 dorpen verder op rijdt er iemand met een Fiat Punto op bio olie. als het maar vloeibaar blijft in koude situatie. en geen stukkies friet natuurlijk. Hij heeft de brandstofpomp vervangen voor een zwaardere en een warmtewisselaar geplaatst. waarschijnlijk vanwege de viscositeit. Hij gaat wel eens na...