Sluit me aan bij SiS, De doodstraf is in de meeste zaken geen optie, want de kans op herhaling is klein. Ik denk dat serie moordenaars een uitzondering zijn, deze zijn levensgevaarlijk, en levenslang is dan eigelijk geen optie. Ik ben in de meeste gevallen tegen de doodstraf, maar voor Saddam ofzo m...