ik vind het heel vriendelijk dat je de site doorstuurt maar ik vind niet omdat ik er niet voor gestudeerd heb ( nog niet ben bezig ) zoals jullie dat ik mijn ervaring niet mag meedelen
je leert ten slotte het beste van de ervaring zelf en misschien helpt het wel iemand met zijn studies
