Veertje schreef:Zoals jullie zien is er een deel van deze discussie als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik was het gezever over maagden als beloning voor goede daden etc. etc. even zat. Weg ermee!
Kunnen we serieus blijven discussieren over dit onderwerp?
ik vraag me dan toch af welke testbatterij er gebruikt is om dit bij hem te meten